This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31130%2F06%3A00026652%21RIV08-GA0-31130___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31130%2F06%3A00026652%21RIV08-GA0-31130___
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Basic themes of document: gender roles; consumer bahaviour; gender; gender stereotypes Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; spotřební chování; sociální aspekty pohlaví; genderové stereotypy Basic themes of document: gender roles; consumer bahaviour; gender; gender stereotypes
dcterms:title
Gender roles in the perspective of consumer marketing Gender roles in the perspective of consumer marketing Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního matketingu
skos:prefLabel
Gender roles in the perspective of consumer marketing Gender roles in the perspective of consumer marketing Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního matketingu
skos:notation
RIV/61384399:31130/06:00026652!RIV08-GA0-31130___
n3:strany
3;10
n3:aktivita
n8:P
n3:aktivity
P(GA402/05/0152)
n3:dodaniDat
n15:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n7:1272543
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
476750
n3:idVysledku
RIV/61384399:31130/06:00026652
n3:jazykVysledku
n21:eng
n3:klicovaSlova
gender roles; consumer bahaviour; gender; gender stereotypes
n3:klicoveSlovo
n9:consumer%20bahaviour n9:gender n9:gender%20stereotypes n9:gender%20roles
n3:kontrolniKodProRIV
[BB1B6FCD076A]
n3:mistoKonaniAkce
Banská Bystrica
n3:mistoVydani
Banská Bystrica
n3:nazevZdroje
Scientia Iuventa: Proceedings from international scientific conference of Ph.D. students Scientia Iuventa
n3:obor
n16:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n19:GA402%2F05%2F0152
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2006
n3:tvurceVysledku
Stříteský, Václav
n3:typAkce
n14:WRD
n3:zahajeniAkce
2006-06-01+02:00
s:numberOfPages
8
n11:hasPublisher
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
n6:isbn
80-8083-338-9
n18:organizacniJednotka
31130