This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31130%2F06%3A00024243%21RIV07-GA0-31130___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31130%2F06%3A00024243%21RIV07-GA0-31130___
rdf:type
skos:Concept n8:Vysledek
dcterms:description
Basic themes of document: globalization; cultural differences; advertising; dimension of masculinity Hlavní témata dokumentu: globalizace; kulturní rozdíly; reklama; míra maskulinity Hlavní témata dokumentu: globalizace; kulturní rozdíly; reklama; míra maskulinity
dcterms:title
Cultural differences in gender role perception - marketing relevance under conditions of globalization Kulturní rozdíly v chápání ženských a mužských rolí - marketingový význam v podmínkách globalizace Kulturní rozdíly v chápání ženských a mužských rolí - marketingový význam v podmínkách globalizace
skos:prefLabel
Kulturní rozdíly v chápání ženských a mužských rolí - marketingový význam v podmínkách globalizace Kulturní rozdíly v chápání ženských a mužských rolí - marketingový význam v podmínkách globalizace Cultural differences in gender role perception - marketing relevance under conditions of globalization
skos:notation
RIV/61384399:31130/06:00024243!RIV07-GA0-31130___
n4:strany
315;320
n4:aktivita
n10:Z n10:P
n4:aktivity
P(GA402/05/0152), Z(MSM6138439905)
n4:dodaniDat
n15:2007
n4:domaciTvurceVysledku
n22:1272543
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
482600
n4:idVysledku
RIV/61384399:31130/06:00024243
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
globalization; cultural differences; advertising; dimension of masculinity
n4:klicoveSlovo
n5:cultural%20differences n5:dimension%20of%20masculinity n5:globalization n5:advertising
n4:kontrolniKodProRIV
[FD99685A6414]
n4:mistoKonaniAkce
Žilina
n4:mistoVydani
Žilina
n4:nazevZdroje
Globalizace a její sociálně-ekonomické důsledky
n4:obor
n19:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n18:GA402%2F05%2F0152
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2006
n4:tvurceVysledku
Stříteský, Václav
n4:typAkce
n6:WRD
n4:zahajeniAkce
2006-10-04+02:00
n4:zamer
n9:MSM6138439905
s:numberOfPages
6
n14:hasPublisher
Žilinská univerzita v Žiline
n16:isbn
80-8070-598-4
n11:organizacniJednotka
31130