This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31130%2F04%3A00018827%21RIV%2F2005%2FMSM%2F311305%2FN/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31130%2F04%3A00018827%21RIV%2F2005%2FMSM%2F311305%2FN
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: hodnota pro zákazníka; hodnotový management; konkurenceschopnost Basic themes of document: customer value; value management; competitiveness Hlavní témata dokumentu: hodnota pro zákazníka; hodnotový management; konkurenceschopnost
dcterms:title
Hodnota pro zákazníka a její role v konkurenceschopnosti firmy Hodnota pro zákazníka a její role v konkurenceschopnosti firmy Customer Value and its role in the Competitiveness of firm
skos:prefLabel
Customer Value and its role in the Competitiveness of firm Hodnota pro zákazníka a její role v konkurenceschopnosti firmy Hodnota pro zákazníka a její role v konkurenceschopnosti firmy
skos:notation
RIV/61384399:31130/04:00018827!RIV/2005/MSM/311305/N
n3:strany
3;9
n3:aktivita
n18:Z
n3:aktivity
Z(MSM 311300001)
n3:dodaniDat
n16:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n8:4492676
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
566571
n3:idVysledku
RIV/61384399:31130/04:00018827
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
customer value;value management;competitiveness
n3:klicoveSlovo
n9:customer%20value n9:value%20management n9:competitiveness
n3:kontrolniKodProRIV
[34DA5ACEC443]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy
n3:obor
n14:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2004
n3:tvurceVysledku
Vlček, Radim
n3:typAkce
n6:WRD
n3:zahajeniAkce
2004-06-08+02:00
n3:zamer
n21:MSM%20311300001
s:numberOfPages
7
n19:hasPublisher
Vysoké učení technické v Brně
n15:isbn
80-214-2674-8
n11:organizacniJednotka
31130