This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31130%2F02%3A00000077%21RIV%2F2003%2FMSM%2F311303%2FN/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n21http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31130%2F02%3A00000077%21RIV%2F2003%2FMSM%2F311303%2FN
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Basic themes in document: customer value; value management. Hlavní témata dokumentu: hodnota pro zákazníka; hodnotový management. Ś ­ » Ŕ Ô Ü Ţ ô ý L �
dcterms:title
Hodnotový management k prosperitě firmy. Hodnotový management k prosperitě firmy. Value management a tool towards prosperity.
skos:prefLabel
Hodnotový management k prosperitě firmy. Value management a tool towards prosperity. Hodnotový management k prosperitě firmy.
skos:notation
RIV/61384399:31130/02:00000077!RIV/2003/MSM/311303/N
n3:strany
583;590
n3:aktivita
n18:Z
n3:aktivity
Z(MSM 311300001)
n3:dodaniDat
n21:2003
n3:domaciTvurceVysledku
n14:4492676
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
647901
n3:idVysledku
RIV/61384399:31130/02:00000077
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
customer value; value management
n3:klicoveSlovo
n13:customer%20value n13:value%20management
n3:kontrolniKodProRIV
[B026A80CA7D4]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Systémové řízení.
n3:obor
n7:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n21:2002
n3:tvurceVysledku
Vlček, Radim
n3:typAkce
n6:WRD
n3:zahajeniAkce
2002-06-12+02:00
n3:zamer
n11:MSM%20311300001
s:numberOfPages
8
n15:hasPublisher
Masarykova univerzita
n19:isbn
80-210-2831-9
n10:organizacniJednotka
31130