This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31120%2F12%3A00040707%21RIV13-MSM-31120___/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31120%2F12%3A00040707%21RIV13-MSM-31120___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Basic themes of document: consumer behaviour; travel; tourism marketing; research; European Commission; trends; motivation; questionnaire; destination choice; Europeans Hlavní témata dokumentu: spotřební chování; cestování; cestovní ruch; marketing; výzkum; Evropská komise; trendy; motivace; dotazník; výběr destinace; Evropané Hlavní témata dokumentu: spotřební chování; cestování; cestovní ruch; marketing; výzkum; Evropská komise; trendy; motivace; dotazník; výběr destinace; Evropané
dcterms:title
Consumer behaviour of travel and tourism participants and its impact on the marketing of travel and tourism companies Spotřební chování účastníků cestovního ruchu a jeho vliv na marketing podniků cestovního ruchu Spotřební chování účastníků cestovního ruchu a jeho vliv na marketing podniků cestovního ruchu
skos:prefLabel
Spotřební chování účastníků cestovního ruchu a jeho vliv na marketing podniků cestovního ruchu Spotřební chování účastníků cestovního ruchu a jeho vliv na marketing podniků cestovního ruchu Consumer behaviour of travel and tourism participants and its impact on the marketing of travel and tourism companies
skos:notation
RIV/61384399:31120/12:00040707!RIV13-MSM-31120___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A31120
n3:aktivita
n18:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n8:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n9:5925754
n3:druhVysledku
n21:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
170603
n3:idVysledku
RIV/61384399:31120/12:00040707
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
consumer behaviour; travel; tourism marketing; research; European Commission; trends; motivation; questionnaire; destination choice; Europeans
n3:klicoveSlovo
n7:destination%20choice n7:travel n7:tourism%20marketing n7:trends n7:motivation n7:research n7:consumer%20behaviour n7:European%20Commission n7:questionnaire n7:Europeans
n3:kontrolniKodProRIV
[0C425F63C6ED]
n3:mistoKonaniAkce
Karviná
n3:mistoVydani
Karviná
n3:nazevZdroje
V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2012
n3:tvurceVysledku
Valentová, Jana
n3:typAkce
n19:WRD
n3:zahajeniAkce
2012-11-09+01:00
s:numberOfPages
7
n15:hasPublisher
Slezská univerzita v Opavě
n10:isbn
978-80-7248-800-1
n12:organizacniJednotka
31120