This HTML5 document contains 38 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31120%2F08%3A00031831%21RIV10-MSM-31120___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31120%2F08%3A00031831%21RIV10-MSM-31120___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Basic themes of document: strategic marketing planning; positioning; brand Basic themes of document: strategic marketing planning; positioning; brand
dcterms:title
Positioning as a Tool of Strategic Marketing Planning Positioning as a Tool of Strategic Marketing Planning
skos:prefLabel
Positioning as a Tool of Strategic Marketing Planning Positioning as a Tool of Strategic Marketing Planning
skos:notation
RIV/61384399:31120/08:00031831!RIV10-MSM-31120___
n3:aktivita
n16:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n4:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n11:1959670
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
387747
n3:idVysledku
RIV/61384399:31120/08:00031831
n3:jazykVysledku
n7:eng
n3:klicovaSlova
strategic marketing planning; positioning; brand
n3:klicoveSlovo
n9:positioning n9:strategic%20marketing%20planning n9:brand
n3:kontrolniKodProRIV
[00244D70006A]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání. Nové trendy v mezinárodním podnikání
n3:obor
n15:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2008
n3:tvurceVysledku
Lhotáková, Markéta
n3:typAkce
n18:WRD
n3:zahajeniAkce
2008-06-13+02:00
s:numberOfPages
7
n14:hasPublisher
Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica
n12:isbn
978-80-245-1372-0
n20:organizacniJednotka
31120