This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statKonaniAkce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31120%2F08%3A00030727%21RIV09-MSM-31120___/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31120%2F08%3A00030727%21RIV09-MSM-31120___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Basic themes of document: tourism; quality; education; customer care; cultural differences Basic themes of document: tourism; quality; education; customer care; cultural differences Hlavní témata dokumentu: cestovní ruch; kvalita; vzdělávání; péče o zákazníka; kulturní odlišnosti
dcterms:title
Managing culture and customer care Managing culture and customer care Řízení podnikové kultury a péče o zákazníka
skos:prefLabel
Managing culture and customer care Řízení podnikové kultury a péče o zákazníka Managing culture and customer care
skos:notation
RIV/61384399:31120/08:00030727!RIV09-MSM-31120___
n3:aktivita
n19:Z
n3:aktivity
Z(MSM6138439909)
n3:dodaniDat
n12:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n9:8067244 n9:6906028
n3:druhVysledku
n13:W
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
377619
n3:idVysledku
RIV/61384399:31120/08:00030727
n3:jazykVysledku
n10:eng
n3:klicovaSlova
tourism; quality; education; customer care; cultural differences
n3:klicoveSlovo
n6:education n6:cultural%20differences n6:tourism n6:quality n6:customer%20care
n3:kontrolniKodProRIV
[B54D654367EF]
n3:mistoKonaniAkce
Prague
n3:obor
n14:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:pocetUcastnikuAkce
20
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2008
n3:statKonaniAkce
n16:CZ
n3:tvurceVysledku
Ineson, E. Stone, G. Indrová, Jarmila Petrů, Zdenka
n3:typAkce
n11:CST
n3:ukonceniAkce
2008-02-07+01:00
n3:zahajeniAkce
2008-02-07+01:00
n3:zamer
n4:MSM6138439909
n15:organizacniJednotka
31120