This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31120%2F07%3A00026061%21RIV08-GA0-31120___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31120%2F07%3A00026061%21RIV08-GA0-31120___
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: marketingová komunikace; sociálněpsychologický výzkum; přesvědčování Basic themes of document: marketing communications; social psychological research; persuasion Hlavní témata dokumentu: marketingová komunikace; sociálněpsychologický výzkum; přesvědčování
dcterms:title
Marketingová komunikace využívající strach Marketingová komunikace využívající strach Marketing Communication Based on Fear
skos:prefLabel
Marketing Communication Based on Fear Marketingová komunikace využívající strach Marketingová komunikace využívající strach
skos:notation
RIV/61384399:31120/07:00026061!RIV08-GA0-31120___
n4:strany
130;134
n4:aktivita
n5:P
n4:aktivity
P(GA402/05/2643)
n4:dodaniDat
n8:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n10:4439899
n4:druhVysledku
n19:D
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
432153
n4:idVysledku
RIV/61384399:31120/07:00026061
n4:jazykVysledku
n16:cze
n4:klicovaSlova
marketing communications; social psychological research; persuasion
n4:klicoveSlovo
n6:marketing%20communications n6:social%20psychological%20research n6:persuasion
n4:kontrolniKodProRIV
[65C0190B261B]
n4:mistoKonaniAkce
Bratislava
n4:mistoVydani
Bratislava
n4:nazevZdroje
Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2007
n4:obor
n11:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n14:GA402%2F05%2F2643
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2007
n4:tvurceVysledku
Karlíček, Miroslav
n4:typAkce
n15:WRD
n4:zahajeniAkce
2007-06-08+02:00
s:numberOfPages
5
n13:hasPublisher
Ekonomická univerzita
n3:isbn
978-80-225-2338-7
n17:organizacniJednotka
31120