This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31120%2F06%3A00023414%21RIV07-GA0-31120___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31120%2F06%3A00023414%21RIV07-GA0-31120___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: přesvědčivé sdělení (centrální a periferní způsob zpracování, teorie, kognitivní reakce, atraktivní komunikátor, kredibilní komunikátor); přesvědčivý zdroj komunikace Basic themes of document: persuasive message; persuasive source of communication Hlavní témata dokumentu: přesvědčivé sdělení (centrální a periferní způsob zpracování, teorie, kognitivní reakce, atraktivní komunikátor, kredibilní komunikátor); přesvědčivý zdroj komunikace
dcterms:title
Communication Strategies Planning: Persuasive Message and Source Plánování strategií komunikace: přesvědčivé sdělení a přesvědčivý zdroj komunikace Plánování strategií komunikace: přesvědčivé sdělení a přesvědčivý zdroj komunikace
skos:prefLabel
Plánování strategií komunikace: přesvědčivé sdělení a přesvědčivý zdroj komunikace Communication Strategies Planning: Persuasive Message and Source Plánování strategií komunikace: přesvědčivé sdělení a přesvědčivý zdroj komunikace
skos:notation
RIV/61384399:31120/06:00023414!RIV07-GA0-31120___
n3:strany
99;108
n3:aktivita
n14:P
n3:aktivity
P(GA402/05/2643)
n3:dodaniDat
n13:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4439899
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
492226
n3:idVysledku
RIV/61384399:31120/06:00023414
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
persuasive message; persuasive source of communication
n3:klicoveSlovo
n7:persuasive%20message n7:persuasive%20source%20of%20communication
n3:kontrolniKodProRIV
[44D95AA296B6]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Konkurenceschopnost českých a slovenských podniků v podmínkách rozšířené EU
n3:obor
n20:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n17:GA402%2F05%2F2643
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2006
n3:tvurceVysledku
Karlíček, Miroslav
n3:typAkce
n10:WRD
n3:zahajeniAkce
2006-06-02+02:00
s:numberOfPages
10
n8:hasPublisher
Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica
n12:isbn
80-245-1056-1
n15:organizacniJednotka
31120