This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31120%2F04%3A00020617%21RIV07-MSM-31120___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31120%2F04%3A00020617%21RIV07-MSM-31120___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: marketing; internet; marketingová komunikace Hlavní témata dokumentu: marketing; internet; marketingová komunikace Basic themes of document: marketing; internet; marketing communications
dcterms:title
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost českých firem Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost českých firem Modern forms of marketing communications and their influence on the ability to compete of the of the Czech firms
skos:prefLabel
Modern forms of marketing communications and their influence on the ability to compete of the of the Czech firms Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost českých firem Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost českých firem
skos:notation
RIV/61384399:31120/04:00020617!RIV07-MSM-31120___
n3:strany
403;407
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n12:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n20:6409911
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
574215
n3:idVysledku
RIV/61384399:31120/04:00020617
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
marketing; internet; marketing communications
n3:klicoveSlovo
n4:marketing n4:marketing%20communications n4:internet
n3:kontrolniKodProRIV
[C765E5EC3AE8]
n3:mistoKonaniAkce
Nové Zámky
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
7. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EDAMBA na Ekonomickej univerzite v Bratislave
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2004
n3:tvurceVysledku
Král, Petr
n3:typAkce
n18:WRD
n3:zahajeniAkce
2004-04-07+02:00
s:numberOfPages
5
n16:hasPublisher
Ekonóm
n11:isbn
80-225-1882-4
n8:organizacniJednotka
31120