This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31120%2F02%3A00000043%21RIV%2F2003%2FMSM%2F311203%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31120%2F02%3A00000043%21RIV%2F2003%2FMSM%2F311203%2FN
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Basic themes in document: marketing; social factors; social classes; family; consumer behavior. Hlavní témata dokumentu: marketing; sociální faktory; sociální třídy; rodina; chování spotřebitele. s ¸ Â Ě Ď Ń Ô Ú Ü @  
dcterms:title
Sociální faktory v marketingu. Social factors in marketing. Sociální faktory v marketingu.
skos:prefLabel
Social factors in marketing. Sociální faktory v marketingu. Sociální faktory v marketingu.
skos:notation
RIV/61384399:31120/02:00000043!RIV/2003/MSM/311203/N
n3:strany
29;29
n3:aktivita
n8:Z
n3:aktivity
Z(MSM 311200001)
n3:cisloPeriodika
28
n3:dodaniDat
n6:2003
n3:domaciTvurceVysledku
n15:1763911
n3:druhVysledku
n18:J
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
664011
n3:idVysledku
RIV/61384399:31120/02:00000043
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
marketing; social factors; social classes; family; consumer behavior
n3:klicoveSlovo
n4:social%20classes n4:social%20factors n4:family n4:marketing n4:consumer%20behavior
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[A7FAFB79AC30]
n3:nazevZdroje
Strategie
n3:obor
n12:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2002
n3:svazekPeriodika
9
n3:tvurceVysledku
Zamykalová, Miroslava
n3:zamer
n7:MSM%20311200001
s:issn
1210-3756
s:numberOfPages
1
n10:organizacniJednotka
31120