This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31120%2F02%3A00000003%21RIV%2F2003%2FMSM%2F311203%2FN/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31120%2F02%3A00000003%21RIV%2F2003%2FMSM%2F311203%2FN
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: marketingová strategie; spotřebitelské chování; sociálně-kulturní faktory; zahraniční trhy. ĺ 4 6 < a u w † Ź ” � w Basic themes in document: marketing strategy; consumer behavior; socio-cultural factors; foreign markets.
dcterms:title
Sociálně-kulturní odlišnosti a jejich vliv na chování a rozhodování spotřebitelů na zahraničních trzích. Sociálně-kulturní odlišnosti a jejich vliv na chování a rozhodování spotřebitelů na zahraničních trzích. Socio-cultural differences and consumer behavior on foreign markets.
skos:prefLabel
Socio-cultural differences and consumer behavior on foreign markets. Sociálně-kulturní odlišnosti a jejich vliv na chování a rozhodování spotřebitelů na zahraničních trzích. Sociálně-kulturní odlišnosti a jejich vliv na chování a rozhodování spotřebitelů na zahraničních trzích.
skos:notation
RIV/61384399:31120/02:00000003!RIV/2003/MSM/311203/N
n3:strany
Odborné diskuse 1-4
n3:aktivita
n14:Z
n3:aktivity
Z(MSM 311200001)
n3:dodaniDat
n4:2003
n3:domaciTvurceVysledku
n18:1763911
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
663999
n3:idVysledku
RIV/61384399:31120/02:00000003
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
marketing strategy; consumer behavior; socio-cultural factors; foreign markets
n3:klicoveSlovo
n7:marketing%20strategy n7:consumer%20behavior n7:foreign%20markets n7:socio-cultural%20factors
n3:kontrolniKodProRIV
[3B5DA4D0B3EC]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Konference o rozvoji obchodu v ČR.
n3:obor
n8:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2002
n3:tvurceVysledku
Zamykalová, Miroslava
n3:typAkce
n10:WRD
n3:zahajeniAkce
2002-02-04+01:00
n3:zamer
n19:MSM%20311200001
s:numberOfPages
5
n15:hasPublisher
INCOMA Consult
n6:organizacniJednotka
31120