This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60461373%3A22340%2F13%3A43895543%21RIV14-MSM-22340___/
n4https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60461373%3A22340%2F13%3A43895543%21RIV14-MSM-22340___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Využití marketingového výzkumu pro potřeby segmentace trhu představuje efektivní nástroj moderního řízení podniku. Text ilustruje možnosti využití tohoto nástroje na konkrétním příkladu českého trhu s biopotravinami. Using of marketing research for market segmentation is an effective tool of modern business management. Text illustrates the possibilities of using this tool on a specific example of the Czech organic food market. Využití marketingového výzkumu pro potřeby segmentace trhu představuje efektivní nástroj moderního řízení podniku. Text ilustruje možnosti využití tohoto nástroje na konkrétním příkladu českého trhu s biopotravinami.
dcterms:title
Moderní marketingová segmentace českého trhu s biopotravinami Modern marketing segmentation of Czech organic food marke Moderní marketingová segmentace českého trhu s biopotravinami
skos:prefLabel
Moderní marketingová segmentace českého trhu s biopotravinami Moderní marketingová segmentace českého trhu s biopotravinami Modern marketing segmentation of Czech organic food marke
skos:notation
RIV/60461373:22340/13:43895543!RIV14-MSM-22340___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A22340
n3:aktivita
n8:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n6:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n13:1486128
n3:druhVysledku
n18:C
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
89111
n3:idVysledku
RIV/60461373:22340/13:43895543
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
segmentation; quantitative research; marketing mix; marketing
n3:klicoveSlovo
n9:quantitative%20research n9:segmentation n9:marketing n9:marketing%20mix
n3:kontrolniKodProRIV
[2724ACF697B7]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Výzvy marketingu v současné krizi
n3:obor
n15:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
165
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2013
n3:tvurceVysledku
Kutnohorská, Olga
s:numberOfPages
20
n14:hasPublisher
Nakladatelství ADART
n4:isbn
978-80-904645-7-5
n10:organizacniJednotka
22340