This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60461373%3A22340%2F11%3A43891939%21RIV12-MSM-22340___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60461373%3A22340%2F11%3A43891939%21RIV12-MSM-22340___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This article deals with the B2B market segmentation as the tool for formulation of the marketing and logistical strategy. An empirical study on the market of secondary cardboard packaging represents the research approach carried out by personal and electronic questioning in order to determine customers' expectations; demands; preferences and characteristics; results in the processing by the factor and cluster analysis; discovered and designed segments with usage of marketing and logistics factors and their profiles. The research focused on existing and potential customers was primarily motivated by finding ways to discover new opportunities in value creation for specific segments on stagnant market. The important part of the study is the confirmation or refusing of hypotheses concerning the behavior of created B2B segments. Stať je zaměřena na segmentaci B2B trhu jako významného nástroje pro formulaci společné marketingové a logistické strategie firmy. Empirická část stati postavená na osobním a elektronickém dotazování uživatelů přepravních a manipulačních obalů z vlnité lepenky měla za cíl zjistit očekávání zákazníků; jejich poptávku; preference a charakteristiky výrobků vyústila v aplikaci shlukové analýzy; jejímž výsledkem bylo navržení a charakteristika segmentů vytvořených podle marketingových a logistických kriterií. Výzkum byl orientován nejen na současné; ale i očekávané zákazníky na stagnujícím trhu. Významnou částí výzkumu bylo i testování řady hypotéz o chování zákazníků na tomto specifickém trhu Stať je zaměřena na segmentaci B2B trhu jako významného nástroje pro formulaci společné marketingové a logistické strategie firmy. Empirická část stati postavená na osobním a elektronickém dotazování uživatelů přepravních a manipulačních obalů z vlnité lepenky měla za cíl zjistit očekávání zákazníků; jejich poptávku; preference a charakteristiky výrobků vyústila v aplikaci shlukové analýzy; jejímž výsledkem bylo navržení a charakteristika segmentů vytvořených podle marketingových a logistických kriterií. Výzkum byl orientován nejen na současné; ale i očekávané zákazníky na stagnujícím trhu. Významnou částí výzkumu bylo i testování řady hypotéz o chování zákazníků na tomto specifickém trhu
dcterms:title
Integrace marketingových a logistických kriterií při segmentaci B2B trhu Integrace marketingových a logistických kriterií při segmentaci B2B trhu Marketing and Logistics Criterions Integration in B2B Market Segmentation
skos:prefLabel
Integrace marketingových a logistických kriterií při segmentaci B2B trhu Integrace marketingových a logistických kriterií při segmentaci B2B trhu Marketing and Logistics Criterions Integration in B2B Market Segmentation
skos:notation
RIV/60461373:22340/11:43891939!RIV12-MSM-22340___
n14:predkladatel
n17:orjk%3A22340
n4:aktivita
n7:Z
n4:aktivity
Z(MSM6046137306)
n4:cisloPeriodika
3
n4:dodaniDat
n15:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n9:4398327 n9:8596999 n9:5069424
n4:druhVysledku
n13:J
n4:duvernostUdaju
n6:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
205116
n4:idVysledku
RIV/60461373:22340/11:43891939
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
logistic; marketing; package; corrugated cardboard; B2B market segmentation
n4:klicoveSlovo
n8:B2B%20market%20segmentation n8:logistic n8:marketing n8:corrugated%20cardboard n8:package
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[E697545FEAE8]
n4:nazevZdroje
Ekonomika a management
n4:obor
n10:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2011
n4:svazekPeriodika
3
n4:tvurceVysledku
Císařová, Magda Gros, Ivan Grosová, Stanislava
n4:zamer
n5:MSM6046137306
s:issn
1802-8934
s:numberOfPages
7
n19:organizacniJednotka
22340