This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60461373%3A22340%2F10%3A00023538%21RIV11-MSM-22340___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60461373%3A22340%2F10%3A00023538%21RIV11-MSM-22340___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Ethics code plays an important role in companies, professional and trade unions. It is very helpful instrument for operating and decision making process. In this paper is presented another possibility how to use an ethics code. Ethics code could be use also in a way of consideration or review of controversially promotion. In sector of alcoholic beverages is very necessary due to character of its product to set up an ethics code and respect the principles of responsible marketing especially responsible promotion. The principles of responsible promotion should be reflected in ethics code which has to be obligatory for all producers in sector. Etické kodexy mají v podnicích, profesních a oborových organizacích své nezastupitelné místo. Jedná se o velice užitečný nástroj řízení a rozhodování. V příspěvku bude rezentováno další možné využití etického kodexu a to při posuzování sporných reklamních aktivit. Odvětví alkoholických nápojů charakterem svého produktu přímo vybízí k existenci etického kodexu a zodpovědnému marketingu, resp. zodpovědné propagaci. Zásady zodpovědné propagace pak mohou být reflektovány v etickém kodexu, který by měl být závazný pro všechny výrobce v odvětví. Etické kodexy mají v podnicích, profesních a oborových organizacích své nezastupitelné místo. Jedná se o velice užitečný nástroj řízení a rozhodování. V příspěvku bude rezentováno další možné využití etického kodexu a to při posuzování sporných reklamních aktivit. Odvětví alkoholických nápojů charakterem svého produktu přímo vybízí k existenci etického kodexu a zodpovědnému marketingu, resp. zodpovědné propagaci. Zásady zodpovědné propagace pak mohou být reflektovány v etickém kodexu, který by měl být závazný pro všechny výrobce v odvětví.
dcterms:title
Využití etického kodexu při posuzování sporných reklamních aktivit pivovarů Využití etického kodexu při posuzování sporných reklamních aktivit pivovarů Using the Code of ethics for considering controversial advertising activities of brewers
skos:prefLabel
Využití etického kodexu při posuzování sporných reklamních aktivit pivovarů Využití etického kodexu při posuzování sporných reklamních aktivit pivovarů Using the Code of ethics for considering controversial advertising activities of brewers
skos:notation
RIV/60461373:22340/10:00023538!RIV11-MSM-22340___
n3:aktivita
n14:Z
n3:aktivity
Z(MSM6046137305)
n3:dodaniDat
n11:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n15:7980612
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
297593
n3:idVysledku
RIV/60461373:22340/10:00023538
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
Ethics code; promotion; corporate social responsibility; brewery
n3:klicoveSlovo
n9:Ethics%20code n9:promotion n9:brewery n9:corporate%20social%20responsibility
n3:kontrolniKodProRIV
[EDD2CB30E5A9]
n3:mistoKonaniAkce
Zlín
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
Mezinárodní Baťova konference
n3:obor
n8:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2010
n3:tvurceVysledku
Dostálová, Jana
n3:typAkce
n4:CST
n3:zahajeniAkce
2010-01-01+01:00
n3:zamer
n20:MSM6046137305
s:numberOfPages
8
n21:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n13:isbn
978-80-7318-922-8
n5:organizacniJednotka
22340