This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019479%21RIV08-MSM-22340___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019479%21RIV08-MSM-22340___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Úzká koordinace materiálových a informačních toků patří ke klíčovým předpokladům úspěšné implementace CRM v podnuiku. Cílem stati je diskutovat novou koncepci poptávkového řetězce , která je spjata s koordinací marketingových , logistických a dalších podnikových činností v procesu tvorby hodnoty pro zákazníka. Sta´t je založená na bibliografické rešerši publikací v zveřejněných v letech 2000-2006 a rozhodovorech s manažery 10 vybraných podniků chemického a potravinářského průmyslu. The horizontal and vertical integration of materials and informatíon flows is one of necessary assumptions important for CRM implementation too. The goal of article Is to discus the new concept of Demand Chain Management which Is concerned to span gap between marketing, logistics, and other parts of the management In customers value creation. Study Is based on wide bibliography search In 2000 - 2006 Iiterature and discussion with marketers and supply chain managers In 10 enterprises of the chemical and food industry. The horizontal and vertical integration of materials and informatíon flows is one of necessary assumptions important for CRM implementation too. The goal of article Is to discus the new concept of Demand Chain Management which Is concerned to span gap between marketing, logistics, and other parts of the management In customers value creation. Study Is based on wide bibliography search In 2000 - 2006 Iiterature and discussion with marketers and supply chain managers In 10 enterprises of the chemical and food industry.
dcterms:title
Demand Chain Management and CRM Demand Chain Management and CRM Poptávkový řetězec a CRM
skos:prefLabel
Demand Chain Management and CRM Poptávkový řetězec a CRM Demand Chain Management and CRM
skos:notation
RIV/60461373:22340/07:00019479!RIV08-MSM-22340___
n4:strany
68-71
n4:aktivita
n11:Z
n4:aktivity
Z(MSM6046137306)
n4:dodaniDat
n9:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n7:5069424 n7:4398327
n4:druhVysledku
n5:D
n4:duvernostUdaju
n15:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
416130
n4:idVysledku
RIV/60461373:22340/07:00019479
n4:jazykVysledku
n21:eng
n4:klicovaSlova
Supply Chain management (SCM); demand chain concept (DCM); marketing; integration; logistical technologies; customer relationship management (CRM)
n4:klicoveSlovo
n12:Supply%20Chain%20management%20%28SCM%29 n12:customer%20relationship%20management%20%28CRM%29 n12:demand%20chain%20concept%20%28DCM%29 n12:logistical%20technologies n12:integration n12:marketing
n4:kontrolniKodProRIV
[C25FE66E9DA5]
n4:mistoKonaniAkce
Lázně Bohdaneč
n4:mistoVydani
Pardubice
n4:nazevZdroje
Customer's Relationship Management 07
n4:obor
n17:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n4:tvurceVysledku
Grosová, Stanislava Gros, Ivan
n4:typAkce
n18:EUR
n4:zahajeniAkce
2007-09-10+02:00
n4:zamer
n14:MSM6046137306
s:numberOfPages
4
n13:hasPublisher
Univerzita Pardubice
n20:isbn
978-80-7395-016-3
n16:organizacniJednotka
22340