This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019472%21RIV08-MSM-22340___/
n19https://schema.org/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019472%21RIV08-MSM-22340___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
CRM environment lay new demands on management practice and the development of the new managerial approaches in the theory. One of them is horizontal and vertical integration of materials and information flows need. But in the managerial practice continue problems with coordination enterprise partial fields and the development of the marketing and logistical theory goes on own ways. Object of this study is analysis of reasons of poor coordination between logistics and marketing and the role of CRM system implementation in the SCM environment in the improvement of this situation. CRM environment lay new demands on management practice and the development of the new managerial approaches in the theory. One of them is horizontal and vertical integration of materials and information flows need. But in the managerial practice continue problems with coordination enterprise partial fields and the development of the marketing and logistical theory goes on own ways. Object of this study is analysis of reasons of poor coordination between logistics and marketing and the role of CRM system implementation in the SCM environment in the improvement of this situation. Prostředí dodavatelských řetězců klade nové požadavky na manažerskou praxi, zejména zabezpečit horizontální a vertikální integraci materiálových a informačních toků . V manažerské praxi však pokračují problémy s koordinací zejména marketingu a logistiky. Cílem studie je analýza příčin špatně koordinace mezi logistikou a marketingem a roli implementace CRM systému při zlepšení této situace. Studie je zaměřena na logistické technologie jako je JiT, KANBAN, QR, ECR, CPFR, TOC a dalších metod jako předpoklad úspěšného řízení dodavatelského řetězce a úspěšného zavedení CRM. Na závěr je hodnocen koncept DCM.
dcterms:title
CRM Environment . Space for logistics and marketing integration CRM Environment . Space for logistics and marketing integration Prostředí CRM-prostor pro integraci marketingu a logistiky
skos:prefLabel
CRM Environment . Space for logistics and marketing integration Prostředí CRM-prostor pro integraci marketingu a logistiky CRM Environment . Space for logistics and marketing integration
skos:notation
RIV/60461373:22340/07:00019472!RIV08-MSM-22340___
n3:strany
245-250
n3:aktivita
n21:Z
n3:aktivity
Z(MSM6046137306)
n3:dodaniDat
n7:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n4:4398327 n4:5069424
n3:druhVysledku
n12:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
415305
n3:idVysledku
RIV/60461373:22340/07:00019472
n3:jazykVysledku
n10:eng
n3:klicovaSlova
CRM; marketing and logistics coordination
n3:klicoveSlovo
n5:CRM n5:marketing%20and%20logistics%20coordination
n3:kontrolniKodProRIV
[C7A9F0500C7B]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Konference Research in the Area of Economics and Company management
n3:obor
n20:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2007
n3:tvurceVysledku
Gros, Ivan Grosová, Stanislava
n3:typAkce
n9:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-09-12+02:00
n3:zamer
n8:MSM6046137306
s:numberOfPages
6
n17:hasPublisher
Vysoké učení technické v Brně
n19:isbn
978-80-214-3482-0
n6:organizacniJednotka
22340