This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019354%21RIV08-MSM-22340___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019354%21RIV08-MSM-22340___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Součástí dlouhodobé strategie každé úspěšné firmy je snaha pravidelně zařazovat do stávajícího sortimentu nabídku nových výrobků. Neustálé přizpůsobování výrobků měnícím se požadavkům zákazníka a tvorba nových a úspěšných výrobků pomáhá zvyšovat tržní pod Součástí dlouhodobé strategie každé úspěšné firmy je snaha pravidelně zařazovat do stávajícího sortimentu nabídku nových výrobků. Neustálé přizpůsobování výrobků měnícím se požadavkům zákazníka a tvorba nových a úspěšných výrobků pomáhá zvyšovat tržní pod Introduction of new products on the market is one of the basic topics that are dealt with in both theoretical and practical level. Success of new product is related with many different factors, many products fail to recognize the customers needs at the ea
dcterms:title
Testování koncepce nového výrobku Testování koncepce nového výrobku New product conception testing
skos:prefLabel
Testování koncepce nového výrobku New product conception testing Testování koncepce nového výrobku
skos:notation
RIV/60461373:22340/07:00019354!RIV08-MSM-22340___
n3:strany
463-468
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n19:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n11:1486128
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
454861
n3:idVysledku
RIV/60461373:22340/07:00019354
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
conception; testing; functional food; interview; focus groups
n3:klicoveSlovo
n4:interview n4:conception n4:focus%20groups n4:functional%20food n4:testing
n3:kontrolniKodProRIV
[4B573816287B]
n3:mistoKonaniAkce
Malenovice
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Finanční a logistické řízení 2007
n3:obor
n9:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n19:2007
n3:tvurceVysledku
Kutnohorská, Olga
n3:typAkce
n14:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-06-07+02:00
s:numberOfPages
6
n17:hasPublisher
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
n18:isbn
978-80-248-1406-3
n6:organizacniJednotka
22340