This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60461373%3A22340%2F05%3A00014869%21RIV06-MSM-22340___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60461373%3A22340%2F05%3A00014869%21RIV06-MSM-22340___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá vybranými marketingovými činnostmi v malých a středních chemických firmách s vysokým inovačním potenciálem. V úvodu je vysvětlený význam malých a středních firem v rámci českého chemického průmyslu. Jsou uvedeny vybrané identifikační znaky těchto firem. V další části jsou uvedeny teoretická východiska ke zkoumané problematice. Na základě článků nalezených zejména v zahraničních časopisech, jsou popsány procesy zavádění marketingových principů a funkcí do struktury a fungování malých a středních firem, dále pak strategie a postupy umísťování výrobků na trh. Jsou popsány hlavní identifikační znaky trhu hi-tech jako trhu výrobků s vysokým inovačním potenciálem. Hlavní pozornost je věnována firmám a výrobkům, které spadají do této kategorie Hi-tech, specifikovány jsou i odlišnosti trhů výrobků hi-tech a nehi-tech. V závěru jsou formulovány cíle a postupy dalšího teoretického a praktického výzkumu, který bude realizován na vzorku malých a středních chemických firem v České republice Příspěvek se zabývá vybranými marketingovými činnostmi v malých a středních chemických firmách s vysokým inovačním potenciálem. V úvodu je vysvětlený význam malých a středních firem v rámci českého chemického průmyslu. Jsou uvedeny vybrané identifikační znaky těchto firem. V další části jsou uvedeny teoretická východiska ke zkoumané problematice. Na základě článků nalezených zejména v zahraničních časopisech, jsou popsány procesy zavádění marketingových principů a funkcí do struktury a fungování malých a středních firem, dále pak strategie a postupy umísťování výrobků na trh. Jsou popsány hlavní identifikační znaky trhu hi-tech jako trhu výrobků s vysokým inovačním potenciálem. Hlavní pozornost je věnována firmám a výrobkům, které spadají do této kategorie Hi-tech, specifikovány jsou i odlišnosti trhů výrobků hi-tech a nehi-tech. V závěru jsou formulovány cíle a postupy dalšího teoretického a praktického výzkumu, který bude realizován na vzorku malých a středních chemických firem v České republice The paper deals with selected marketing operations in small and medium chemical firms (SMF) with a high innovative potential. At the beginning there is explanation of importance of SMF as a part of Czech chemical industry. In the next part there are theoretical practices for the exploring issue. The process of an implementation of marketing principles into SMF structures is shown here too. In the paper are also mentioned the strategies of a market launch of the product. Here are described the hi-tech market and the main differences between hi-tech and non-hi-tech markets. At the end, there are objectives of the future theoretical and practical development, which will be realized on the sample of SMF in Czech Republic. This development will contribute to information about marketing operations at Czech SMF world.
dcterms:title
Aktuální problémy malých a středních podniků v ČR Actual problematic of small and medium enterprices in Czech Republic Aktuální problémy malých a středních podniků v ČR
skos:prefLabel
Actual problematic of small and medium enterprices in Czech Republic Aktuální problémy malých a středních podniků v ČR Aktuální problémy malých a středních podniků v ČR
skos:notation
RIV/60461373:22340/05:00014869!RIV06-MSM-22340___
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM6046137306)
n3:dodaniDat
n4:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n16:6745822 n16:4398327
n3:druhVysledku
n12:O
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
511648
n3:idVysledku
RIV/60461373:22340/05:00014869
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
small and medium enterprises; inovative potential, hi-tech
n3:klicoveSlovo
n7:small%20and%20medium%20enterprises n7:inovative%20potential n7:hi-tech
n3:kontrolniKodProRIV
[A30928E6693A]
n3:obor
n14:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2005
n3:tvurceVysledku
Nožička, Jiří Grosová, Stanislava
n3:zamer
n13:MSM6046137306
n17:organizacniJednotka
22340