This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60460709%3A41410%2F05%3A%23%23%2312792%21RIV06-MZE-41410___/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60460709%3A41410%2F05%3A%23%23%2312792%21RIV06-MZE-41410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Schopnost efektivní komunikace je v dnešním světě základním kamenem lidského fungování. Pro podnikatelské subjekty je významným nástrojem marketingová komunikace, což je komplex všech forem marketingové komunikace, jež firma provozuje. Zahrnuje jak komunikaci komerčního rázu (reklamu, PR, investor relations, sales promotion atd.), tak formy komunikace nekomerční (některé nástroje PR, IR aj.). Zjednodušeně lze marketingovou komunikaci označit za souhrn veškeré komunikace, na niž jsou vynakládány prostředky marketingového rozpočtu (v praxi to však závisí na konkrétním vnitřním uspořádání firmy). Na základě komunikace z pohledu jednotlivce se vytvářejí kompetence, které představují souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot důležitých proosobní rozvoj a uplatnění každého člena společnosti. Jejich výběr a pojetí vychází z hodnot obecně přijímaných ve společnosti a z obecně sdílených představ o tom, které kompetence jedince přispívají k jeho vzdělávání, spokojenému a úspěšnému životu a Nowadays the ability of effective communication is the main building block of human being. The marketing communication is a significant instrument for the entrepreneurial subjects, what means a complex of all forms of marketing communication, which are provided. Marketing communication consists of commercial (promotion, public relations, investor relations, sales promotion etc.) and non-commercial communication (some instruments of public relations, etc.). It is possible to simply say that the marketingcommunication is a summary of whole communication, on which financial means are spent. On the basis of communication from the individual point of view, there have been creating competencies, which represent a complex of knowledge, skills, abilities, attitudes and values important for a personal development of every single member of society. Their choice and approach come from generally accepted values and generally shared conceptions. The level of competencies, an individual reach at the end of thei Schopnost efektivní komunikace je v dnešním světě základním kamenem lidského fungování. Pro podnikatelské subjekty je významným nástrojem marketingová komunikace, což je komplex všech forem marketingové komunikace, jež firma provozuje. Zahrnuje jak komunikaci komerčního rázu (reklamu, PR, investor relations, sales promotion atd.), tak formy komunikace nekomerční (některé nástroje PR, IR aj.). Zjednodušeně lze marketingovou komunikaci označit za souhrn veškeré komunikace, na niž jsou vynakládány prostředky marketingového rozpočtu (v praxi to však závisí na konkrétním vnitřním uspořádání firmy). Na základě komunikace z pohledu jednotlivce se vytvářejí kompetence, které představují souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot důležitých proosobní rozvoj a uplatnění každého člena společnosti. Jejich výběr a pojetí vychází z hodnot obecně přijímaných ve společnosti a z obecně sdílených představ o tom, které kompetence jedince přispívají k jeho vzdělávání, spokojenému a úspěšnému životu a
dcterms:title
Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství Communication and Competencies in Forestry Area
skos:prefLabel
Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství Komunikace a kompetence v prostředí lesního hospodářství Communication and Competencies in Forestry Area
skos:notation
RIV/60460709:41410/05:###12792!RIV06-MZE-41410___
n3:strany
0;0
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(QF3233)
n3:dodaniDat
n12:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n6:5524326
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
527058
n3:idVysledku
RIV/60460709:41410/05:###12792
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
communication, competencies, forestry, European Union, literacy
n3:klicoveSlovo
n4:communication n4:European%20Union n4:forestry n4:competencies n4:literacy
n3:kontrolniKodProRIV
[D81479355D62]
n3:mistoKonaniAkce
Česká zemědělská univerzita v Praze, fakulta le
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Sborník z konference COYOUS 2005
n3:obor
n20:GA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n14:QF3233
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2005
n3:tvurceVysledku
Ventrubová, Kateřina
n3:typAkce
n13:WRD
n3:zahajeniAkce
2005-12-01+01:00
s:numberOfPages
1
n15:hasPublisher
Česká zemědělská univerzita v Praze. Fakulta lesnická a environmentální
n19:isbn
80-213-1433-8
n9:organizacniJednotka
41410