This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60460709%3A41320%2F14%3A%230000015%21RIV15-MSM-41320___/
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60460709%3A41320%2F14%3A%230000015%21RIV15-MSM-41320___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Ke konci roku 2013 je na území ČR evidováno celkem 50 113 km lesních odvozních cest. Tyto cesty jsou v současné době navrhovány a spravovány podle ČSN 73 6108 Lesní dopravní síť, která je platná od roku 1996. Její obsah je však zastaralý, neodpovídá požadavků dalších technických ani právních norem, na které se odkazuje. Předkládaná práce shrnuje podklady pro připravovanou revizi této technické normy a zabývá otázkou aktuálních požadavků na využívání lesních cest z hlediska výrobců lesní techniky, vlastníků lesa a dopravců. Bylo zjištěno, že vozový park v současnosti tvoří převážně návěsové tahače zahraniční výroby, tahače značky Tatra tvoří jen cca 15%. Dále bylo zjištěno, že současným převažujícím (52%) typem tažných vozidel je návěs oproti minulým oplenům. Další částí práce je porovnání způsobu technické normalizace lesních cest a lesní dopravní sítě v okolních státech. Bylo zjištěno, že celostátní technická norma je platná pouze na Slovensku, v ostatních státech se jedná o různé zemské metodiky a doporučení (např. Německo) nebo vnitropodnikové normy (např. v Polsku). Závěrečnou částí práce je stanovení technických požadavků na provoz ostatní dopravy na lesních cestách v ČR, zejména propojení lesní dopravní sítě a sítě polních cest a doprava v rámci realizace staveb pro plnění funkcí lesa. V roce 2015 bude sběr podkladů ukončen doporučením pro revizi výše uvedené normy. Závěrečná zpráva bude obsahovat i aktuální terminologii lesního dopravnictví a staveb pro plnění funkcí lesa, vyhodnocení technických charakteristik odvozních souprav včetně výhledu na dalších 10 let, vyhodnocení požadavků na bezpečnost provozu, návrh vozovek lesních cest, průchodnost území pro složky Integrovaného záchranného systému ČR a rekreační využití lesní dopravní sítě (cyklistika, hippoturistika a pěší turistika). Ke konci roku 2013 je na území ČR evidováno celkem 50 113 km lesních odvozních cest. Tyto cesty jsou v současné době navrhovány a spravovány podle ČSN 73 6108 Lesní dopravní síť, která je platná od roku 1996. Její obsah je však zastaralý, neodpovídá požadavků dalších technických ani právních norem, na které se odkazuje. Předkládaná práce shrnuje podklady pro připravovanou revizi této technické normy a zabývá otázkou aktuálních požadavků na využívání lesních cest z hlediska výrobců lesní techniky, vlastníků lesa a dopravců. Bylo zjištěno, že vozový park v současnosti tvoří převážně návěsové tahače zahraniční výroby, tahače značky Tatra tvoří jen cca 15%. Dále bylo zjištěno, že současným převažujícím (52%) typem tažných vozidel je návěs oproti minulým oplenům. Další částí práce je porovnání způsobu technické normalizace lesních cest a lesní dopravní sítě v okolních státech. Bylo zjištěno, že celostátní technická norma je platná pouze na Slovensku, v ostatních státech se jedná o různé zemské metodiky a doporučení (např. Německo) nebo vnitropodnikové normy (např. v Polsku). Závěrečnou částí práce je stanovení technických požadavků na provoz ostatní dopravy na lesních cestách v ČR, zejména propojení lesní dopravní sítě a sítě polních cest a doprava v rámci realizace staveb pro plnění funkcí lesa. V roce 2015 bude sběr podkladů ukončen doporučením pro revizi výše uvedené normy. Závěrečná zpráva bude obsahovat i aktuální terminologii lesního dopravnictví a staveb pro plnění funkcí lesa, vyhodnocení technických charakteristik odvozních souprav včetně výhledu na dalších 10 let, vyhodnocení požadavků na bezpečnost provozu, návrh vozovek lesních cest, průchodnost území pro složky Integrovaného záchranného systému ČR a rekreační využití lesní dopravní sítě (cyklistika, hippoturistika a pěší turistika). At the end of 2013, the Czech Republic recorded a total of 50,113 km of forest haul routes. These routes are currently being designed and managed according to CSN 73 6108 Forest transport network, which is valid since 1996. Its content is outdated, does not match the requirements of other technical or legal standards to which it refers.The present work summarizes the basis for the forthcoming revision of technical standards and examines current requirements for the use of forest roads from the perspective of producers of forest technology, forest owners and carriers. It was found that fleet currently consists mainly of foreign production truck tractors, trucks Tatra make up only about 15%. Furthermore, it was found that the current predominant (52%) type semi-trailer towing vehicle is compared to previous oplenům. Another part is the comparison of the way of technical standardization of forest roads and forest road network in neighboring states.It was found that the national technical standard exists only in the Slovak Republic, in other countries it is a different earth methodology and recommendations (eg. Germany) or in-house standards (eg. In Poland).The final part is determining the technical requirements for the operation of other traffic on forest roads in the Czech Republic, in particular linking forest road networks, and country roads and transport within the construction to fulfill the functions of the forest. In 2015, the collection of documents completed recommendations for the revision of the above standards. The final report will also include the current terminology forest dopravnictví and structures for the fulfillment of forest functions, the evaluation of the technical characteristics of truckloads, including the outlook for the next 10 years, the evaluation of the safety requirements, design of roads forest roads, the throughput for the Integrated Rescue System and recreational use forest road network (biking, horseback riding and hiking).
dcterms:title
Base material for the CSN 73 9108 standard revision Podklady pro revizi ČSN 73 6108 Podklady pro revizi ČSN 73 6108
skos:prefLabel
Base material for the CSN 73 9108 standard revision Podklady pro revizi ČSN 73 6108 Podklady pro revizi ČSN 73 6108
skos:notation
RIV/60460709:41320/14:#0000015!RIV15-MSM-41320___
n5:aktivita
n11:N
n5:aktivity
N
n5:dodaniDat
n9:2015
n5:domaciTvurceVysledku
n12:2610264 n12:6513174 n12:4721020 n12:1423118 n12:9810013
n5:druhVysledku
n14:V%2FS
n5:duvernostUdaju
n15:S
n5:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
37016
n5:idVysledku
RIV/60460709:41320/14:#0000015
n5:jazykVysledku
n16:cze
n5:klicovaSlova
Czech Technical Satndard
n5:klicoveSlovo
n6:Czech%20Technical%20Satndard
n5:kontrolniKodProRIV
[E57BA5AC9688]
n5:mistoVydani
FLD ČZU Praha
n5:obor
n8:GK
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n5:pocetTvurcuVysledku
10
n5:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n5:tvurceVysledku
Vopata, Petr Štícha, Václav Tománek, Jaroslav Macků, Jan Zlatuška, Karel Bystrický, Roman Skoupil, Jaromír Javůrek, Petr Bartoš, Zdeněk Natov, Pavel
s:numberOfPages
47
n4:organizacniJednotka
41320