This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60460709%3A41310%2F09%3A27949%21RIV13-MSM-41310___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60460709%3A41310%2F09%3A27949%21RIV13-MSM-41310___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Cílem článku je navrhnout matematický model jízdy vozidla, který bude schopný nepřímo stanovovat okamžité a kumulované hodnoty produkce emisí a spotřeby paliva. Takto stanovené kumulované hodnoty emisí, resp. spotřeby paliva mohou být zpoplatněny a stimulovat tak řidiče k ohleduplné jízdě k životnímu prostředí. Princip metody je založen na určení průběhu zatížení motoru z rychlosti vozidla, kterému je možné přiřadit produkci emisí a spotřebu paliva z charakteristik motoru. Charakteristiky spotřeby paliva a produkce emisí musejí být stanoveny jako spojité funkce. Matematický model jízdy vozidla je pak použit pro určení průběhu zatížení motoru z rychlosti vozidla. The aim of this article is to design a mathematic model of the vehicle movement, which will be able indirectly determine the immediate and cumulate value of the production of emissions and the fuel consumption. These determined and cumulated value of emissions or more precisely fuel consumption can be paid for and stimulate the drivers to be considerable to the environment in this way. A principle of the method is based on determination of engine load course that is possible to be assigned to the production of harmful emission and the fuel consumption. Characteristics of the engine’s emissions and the fuel consumption must be known preliminary. The model of the vehicle movement is used to determine the engine load course. Cílem článku je navrhnout matematický model jízdy vozidla, který bude schopný nepřímo stanovovat okamžité a kumulované hodnoty produkce emisí a spotřeby paliva. Takto stanovené kumulované hodnoty emisí, resp. spotřeby paliva mohou být zpoplatněny a stimulovat tak řidiče k ohleduplné jízdě k životnímu prostředí. Princip metody je založen na určení průběhu zatížení motoru z rychlosti vozidla, kterému je možné přiřadit produkci emisí a spotřebu paliva z charakteristik motoru. Charakteristiky spotřeby paliva a produkce emisí musejí být stanoveny jako spojité funkce. Matematický model jízdy vozidla je pak použit pro určení průběhu zatížení motoru z rychlosti vozidla.
dcterms:title
Mathematic Model of the Vehicle Movement Matematický model jízdy vozidla Matematický model jízdy vozidla
skos:prefLabel
Matematický model jízdy vozidla Matematický model jízdy vozidla Mathematic Model of the Vehicle Movement
skos:notation
RIV/60460709:41310/09:27949!RIV13-MSM-41310___
n3:aktivita
n16:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n9:3466892 n9:3135462
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
324852
n3:idVysledku
RIV/60460709:41310/09:27949
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
driving resistance, engine speed, engine torque, fuel consumption, harmful emissions
n3:klicoveSlovo
n6:fuel%20consumption n6:harmful%20emissions n6:engine%20speed n6:engine%20torque n6:driving%20resistance
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[77A46CC8F1E5]
n3:nazevZdroje
Jemná mechanika a optika
n3:obor
n5:JT
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2009
n3:svazekPeriodika
54
n3:tvurceVysledku
Hromádko, Jiří Hromádko, Jan Miler, Petr Hönig, Vladimír
s:issn
0447-6441
s:numberOfPages
3
n12:organizacniJednotka
41310