This HTML5 document contains 53 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A23021%21RIV08-MSM-41110___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A23021%21RIV08-MSM-41110___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Paper is oriented to problems with relationship management with consumers (CRM) in frame strategic management. The paper is solving significance information and knowledge for efficient decision and definition strategy which leads to filling business aims. Relationship management with consumers is taken as business conception based on understanding customer values and formation long - term relationship. Understanding target market markets after presenting competitive advantage resources.Nex part is focused to utilization information and communication technology in organization and requirement their integration. CRM are make up as a one of possible tools which participate to sharpen achievement company. Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku. Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku.
dcterms:title
CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ CRM AS A PART OF THE STRATEGIC MANAGEMENT
skos:prefLabel
CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ CRM AS A PART OF THE STRATEGIC MANAGEMENT CRM JAKO SOUČÁST STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ
skos:notation
RIV/60460709:41110/07:23021!RIV08-MSM-41110___
n3:strany
0;0
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM6046070904)
n3:dodaniDat
n5:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n10:4578597 n10:5275822
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
415307
n3:idVysledku
RIV/60460709:41110/07:23021
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Customer Relationship Management (CRM), strategic management, competitive advantage, intellectual capital, knowledge management, information management, information systéme, information and communication technology, data warehouses, data mining
n3:klicoveSlovo
n4:intellectual%20capital n4:Customer%20Relationship%20Management%20%28CRM%29 n4:knowledge%20management n4:information%20management n4:information%20and%20communication%20technology n4:data%20warehouses n4:data%20mining n4:competitive%20advantage n4:information%20syst%C3%A9me n4:strategic%20management
n3:kontrolniKodProRIV
[59A02A9421C7]
n3:mistoKonaniAkce
Račkova dolina
n3:mistoVydani
Nitra
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuvedeno, 0
n3:nazevZdroje
Mladá veda 2007
n3:obor
n19:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2007
n3:tvurceVysledku
Kala, Štěpán Vokáčová, Lucie
n3:typAkce
n13:WRD
n3:zahajeniAkce
2007-11-21+01:00
n3:zamer
n17:MSM6046070904
s:numberOfPages
1
n21:hasPublisher
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
n6:isbn
978-80-8069-970-3
n18:organizacniJednotka
41110