This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A20467%21RIV08-MSM-41110___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A20467%21RIV08-MSM-41110___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Pro nově vytvořené regiony – místní partnerství, která vznikla a fungují na základě principů LEADER – je mnohdy velmi těžké se etablovat. Chybí jim potřebná identita a nejsou dostatečně známé ve svém vnějším prostředí. Regionální marketing jim nabízí řadu instrumentů pro zlepšení jejich situace. Cílem toho článku je zhodnotit stav využívání komplexního regionálního marketingu v podmínkách LEADER-regionů v Plzeňském kraji. Příspěvek byl vytvořen jako součást grantu IGA 11110/1312/11/3108. Pro nově vytvořené regiony – místní partnerství, která vznikla a fungují na základě principů LEADER – je mnohdy velmi těžké se etablovat. Chybí jim potřebná identita a nejsou dostatečně známé ve svém vnějším prostředí. Regionální marketing jim nabízí řadu instrumentů pro zlepšení jejich situace. Cílem toho článku je zhodnotit stav využívání komplexního regionálního marketingu v podmínkách LEADER-regionů v Plzeňském kraji. Příspěvek byl vytvořen jako součást grantu IGA 11110/1312/11/3108. The lokal parterships, which were created and which operate on the base of LEADER – have usually problems with entrenching. These regions have not necessary identity and they are not known enough in their external surroundings. Regional marketing offers lot of instruments for LAGs´ situation improvement. The target of this article is evaluation of the complex regional marketing using in the LEADER´s regions terms in the Pilsen country. This paper is a part of IGA 11110/1312/3108.
dcterms:title
Využití teritoriálního marketingu v podmínkách MAS Využití teritoriálního marketingu v podmínkách MAS Regional marketing in local action group
skos:prefLabel
Regional marketing in local action group Využití teritoriálního marketingu v podmínkách MAS Využití teritoriálního marketingu v podmínkách MAS
skos:notation
RIV/60460709:41110/07:20467!RIV08-MSM-41110___
n3:strany
949;956
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM6046070906)
n3:dodaniDat
n14:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n10:5557984 n10:6651682
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
460341
n3:idVysledku
RIV/60460709:41110/07:20467
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Regional marketing, local action goup, LEADER, regional identity, questionnaire.
n3:klicoveSlovo
n6:Regional%20marketing n6:regional%20identity n6:LEADER n6:local%20action%20goup n6:questionnaire.
n3:kontrolniKodProRIV
[16CE21820A48]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuvedeno, 0
n3:nazevZdroje
Sborník prací z mezinárodní vědecké konference Agrární perspektivy XVI.
n3:obor
n5:GA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2007
n3:tvurceVysledku
Kroupová, Zdeňka Červená, Gabriela
n3:typAkce
n19:WRD
n3:zahajeniAkce
2007-09-18+02:00
n3:zamer
n11:MSM6046070906
s:numberOfPages
8
n4:hasPublisher
Česká zemědělská univerzita v Praze. Provozně ekonomická fakulta
n21:isbn
978-80-213-1675-1
n18:organizacniJednotka
41110