This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60460709%3A41110%2F06%3A16976%21RIV07-GA0-41110___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60460709%3A41110%2F06%3A16976%21RIV07-GA0-41110___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Hlavním problémem, před kterým stojí dnešní podnikání je jak zvýšit produktivitu, rychleji reagovat na požadavky zákazníků, poskytnout služby na vyšší úrovni a současně snížit náklady. Společnosti si stále více uvědomují, že tradiční organizační struktury, filosofie služeb zákazníkům a metody podnikání již pro zajištění konkurenceschopnosti na dnešním globálním trhu nestačí. To, co je potřeba, je organizace, která je z hlediska organizace externích vztahů orientovaná na zákazníka a řízená požadavky trhu a z hlediska vnitřního fungování zaměřená na procesy a orientovaná na týmovou práci. Jedině taková organizace je schopná vidět, jak se provádí práce napříč funkcemi, a snažit se udělat tyto operace logičtější a efektivnější. The main problem of the today's business is how to increase productivity, respond faster for customer requirements, offer higher quality services along with decreasing the costs at the same time. Companies are realizing that traditional organization structures, philosophies of customer services and ways of making business is no longer enough to be able to compete in today's global market. The required essence is the organization, which is from the way of organizing external relationships targeted to customer and controlled by the market demands and from the way of internal operation it should be targeted to processes and team cooperation. Only such organization is able to see the way of doing work across function boundaries and to make efforts for this operations to be more logical and more effective. Hlavním problémem, před kterým stojí dnešní podnikání je jak zvýšit produktivitu, rychleji reagovat na požadavky zákazníků, poskytnout služby na vyšší úrovni a současně snížit náklady. Společnosti si stále více uvědomují, že tradiční organizační struktury, filosofie služeb zákazníkům a metody podnikání již pro zajištění konkurenceschopnosti na dnešním globálním trhu nestačí. To, co je potřeba, je organizace, která je z hlediska organizace externích vztahů orientovaná na zákazníka a řízená požadavky trhu a z hlediska vnitřního fungování zaměřená na procesy a orientovaná na týmovou práci. Jedině taková organizace je schopná vidět, jak se provádí práce napříč funkcemi, a snažit se udělat tyto operace logičtější a efektivnější.
dcterms:title
x Moderní podnikové systémy řízení jako pilíře konkurenceschopnosti podniku Moderní podnikové systémy řízení jako pilíře konkurenceschopnosti podniku
skos:prefLabel
Moderní podnikové systémy řízení jako pilíře konkurenceschopnosti podniku x Moderní podnikové systémy řízení jako pilíře konkurenceschopnosti podniku
skos:notation
RIV/60460709:41110/06:16976!RIV07-GA0-41110___
n3:strany
6;13
n3:aktivita
n10:P
n3:aktivity
P(GA402/05/2697)
n3:dodaniDat
n4:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n13:1198653
n3:druhVysledku
n14:D
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
486464
n3:idVysledku
RIV/60460709:41110/06:16976
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
Just – in – Time, Kanban, reengineering, keizen, benchamarking, business processes, competitive advantage.
n3:klicoveSlovo
n9:reengineering n9:competitive%20advantage. n9:Kanban n9:keizen n9:Just%20%E2%80%93%20in%20%E2%80%93%20Time n9:benchamarking n9:business%20processes
n3:kontrolniKodProRIV
[A0807D92925A]
n3:mistoKonaniAkce
Třeboň
n3:mistoVydani
Třeboň
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuvedeno, 0
n3:nazevZdroje
Sborník z vědecké konference: Procesní řízení
n3:obor
n15:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n18:GA402%2F05%2F2697
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2006
n3:tvurceVysledku
Charvátová, Dagmar
n3:typAkce
n12:WRD
n3:zahajeniAkce
2006-08-30+02:00
s:numberOfPages
8
n20:hasPublisher
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Zemědělská fakulta. Katedra řízení
n6:isbn
80-7040-914-2
n7:organizacniJednotka
41110