This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12986%21RIV06-MSM-41110___/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A12986%21RIV06-MSM-41110___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
This conference paper is focused on solving the aspects of marketing research. The research solving analysis of consumer´s conventions purchasers mineral waters with more detailed to greenmarkeitng. For a consideration creation question-form, was questioning respondents sample 100 people. Responders was questioning close taken from Prague supermarkets. In question-form was questions types: preference package, how often responders buy products, how responders liquidate package form mineral water. Příspěvek řeší jednotlivé aspekty kvantitativního marketingového výzkumu jehož předmětem je zjištění spotřebitelských zvyklostí konzumentů minerálních vod se zaměřením na greenmarketing. Na základě vytvořeného dotazníku byly dotazováni respondenti vzorku 100 osob v blízkosti vybraných pražských supermarketů. Obsahem dotazníku byly otázky typu: preference obalu sklo nebo plast, jak často jsou výrobky nakupovány, jak jsou likvidovány obaly. Příspěvek řeší jednotlivé aspekty kvantitativního marketingového výzkumu jehož předmětem je zjištění spotřebitelských zvyklostí konzumentů minerálních vod se zaměřením na greenmarketing. Na základě vytvořeného dotazníku byly dotazováni respondenti vzorku 100 osob v blízkosti vybraných pražských supermarketů. Obsahem dotazníku byly otázky typu: preference obalu sklo nebo plast, jak často jsou výrobky nakupovány, jak jsou likvidovány obaly.
dcterms:title
ANALÝZA SPOTŘEBITELSKÝCH ZVYKLOSTÍ KONZUMENTŮ MINERÁLNÍCH VOD ANALYSIS OF CONSUMER´S CONVENTIONS PURCHASERS MINERAL WATWRS ANALÝZA SPOTŘEBITELSKÝCH ZVYKLOSTÍ KONZUMENTŮ MINERÁLNÍCH VOD
skos:prefLabel
ANALYSIS OF CONSUMER´S CONVENTIONS PURCHASERS MINERAL WATWRS ANALÝZA SPOTŘEBITELSKÝCH ZVYKLOSTÍ KONZUMENTŮ MINERÁLNÍCH VOD ANALÝZA SPOTŘEBITELSKÝCH ZVYKLOSTÍ KONZUMENTŮ MINERÁLNÍCH VOD
skos:notation
RIV/60460709:41110/05:12986!RIV06-MSM-41110___
n3:strany
71;78
n3:aktivita
n16:Z
n3:aktivity
Z(MSM6046070904)
n3:dodaniDat
n5:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n9:4578597
n3:druhVysledku
n10:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
512346
n3:idVysledku
RIV/60460709:41110/05:12986
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
PET bottles, glasis package, greenmarketing, question-form, responders, liguidate package, EKO-KOM,
n3:klicoveSlovo
n4:responders n4:glasis%20package n4:greenmarketing n4:EKO-KOM n4:PET%20bottles n4:liguidate%20package n4:question-form
n3:kontrolniKodProRIV
[6FE73F0837F2]
n3:mistoKonaniAkce
MZLU v Brně
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuvedeno, 0
n3:nazevZdroje
Firma a konkurenční prostředé 2005 sekce 6, Marketing, obchod a cestovní ruch
n3:obor
n19:GA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2005
n3:tvurceVysledku
Kala, Štěpán
n3:typAkce
n11:WRD
n3:zahajeniAkce
2005-03-03+01:00
n3:zamer
n21:MSM6046070904
s:numberOfPages
8
n13:hasPublisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. Provozně ekonomická fakulta
n12:isbn
80-7302-099-8
n17:organizacniJednotka
41110