This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A10896%21RIV06-MSM-41110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60460709%3A41110%2F05%3A10896%21RIV06-MSM-41110___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
V příspěvku je zachycen posun v chápání klasického marketingového mixu směrem ke vztahovému marketingu, kde znalosti hrají jednu z klíčových rolí. Dále je zde popsána evoluce systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). The paper deals with problems of classic marketing mix and relationship marketing, where knowledge plays a big part. There is also described evolution of the customer relationship marketing in this article. V příspěvku je zachycen posun v chápání klasického marketingového mixu směrem ke vztahovému marketingu, kde znalosti hrají jednu z klíčových rolí. Dále je zde popsána evoluce systémů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM).
dcterms:title
KNOWLEDGE – THE GROUND OF RELATIONSHIP MARKETING ZNALOSTI – ZÁKLAD VZTAHOVÉHO MARKETINGU ZNALOSTI – ZÁKLAD VZTAHOVÉHO MARKETINGU
skos:prefLabel
ZNALOSTI – ZÁKLAD VZTAHOVÉHO MARKETINGU KNOWLEDGE – THE GROUND OF RELATIONSHIP MARKETING ZNALOSTI – ZÁKLAD VZTAHOVÉHO MARKETINGU
skos:notation
RIV/60460709:41110/05:10896!RIV06-MSM-41110___
n3:strany
380;384
n3:aktivita
n4:Z
n3:aktivity
Z(MSM6046070904)
n3:dodaniDat
n6:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n13:6713289
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
552401
n3:idVysledku
RIV/60460709:41110/05:10896
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
Knowledge, relationship marketing, marketing mix, customer relationship management.
n3:klicoveSlovo
n7:customer%20relationship%20management. n7:relationship%20marketing n7:marketing%20mix n7:Knowledge
n3:kontrolniKodProRIV
[3A47B58E7B89]
n3:mistoKonaniAkce
Praha, ČZU
n3:mistoVydani
Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně e
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuvedeno, 0
n3:nazevZdroje
Sborník prací z mezinárodní vědecké konference AGRÁRNÍ PERSPEKTIVY XIV (Znalostní ekonomika)
n3:obor
n15:GA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2005
n3:tvurceVysledku
Huml, Jan
n3:typAkce
n21:WRD
n3:zahajeniAkce
2005-09-20+02:00
n3:zamer
n8:MSM6046070904
s:numberOfPages
5
n20:hasPublisher
Česká zemědělská univerzita v Praze. Provozně ekonomická fakulta
n19:isbn
80-213-1372-2
n9:organizacniJednotka
41110