This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60162694%3AG42__%2F13%3A00503174%21RIV14-MO0-G42_____/
n20http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60162694%3AG42__%2F13%3A00503174%21RIV14-MO0-G42_____
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://vavtest.unob.cz/registr
dcterms:description
Příspěvek je věnován problematice klimatu třídy s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání v oblasti bezpečnosti a zabývá se teoretickým vymezením klimatu ve třídě a ve škole v pojetí našich i zahraničních autorů. V článku jsou uvedeny některé přístupy, jak lze klima třídy a školy utvářet a optimalizovat. Klima třídy chápeme z našeho pohledu jako jednu z variant celkového klimatu školy. K dalším variantám řadíme např. školní klima, organizační klima, klima učitelského sboru, vyučovací klima a další, které mají nezastupitelné místo jak obecně při vzdělávání, tak při plnění specifických podmínek vzdělávání v oblasti bezpečnosti. V článku je zmíněn zejména fenomén motivace, který je především výsledkem interakce mezi osobností studenta a učitelem, kolegy, učivem, ale je také podmíněn momentální náladou či klimatem třídy, školy, oboru a celé společnosti ovlivňující vyučovací proces vzdělávání v oblasti bezpečnosti. Příspěvek je věnován problematice klimatu třídy s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání v oblasti bezpečnosti a zabývá se teoretickým vymezením klimatu ve třídě a ve škole v pojetí našich i zahraničních autorů. V článku jsou uvedeny některé přístupy, jak lze klima třídy a školy utvářet a optimalizovat. Klima třídy chápeme z našeho pohledu jako jednu z variant celkového klimatu školy. K dalším variantám řadíme např. školní klima, organizační klima, klima učitelského sboru, vyučovací klima a další, které mají nezastupitelné místo jak obecně při vzdělávání, tak při plnění specifických podmínek vzdělávání v oblasti bezpečnosti. V článku je zmíněn zejména fenomén motivace, který je především výsledkem interakce mezi osobností studenta a učitelem, kolegy, učivem, ale je také podmíněn momentální náladou či klimatem třídy, školy, oboru a celé společnosti ovlivňující vyučovací proces vzdělávání v oblasti bezpečnosti. This article focuses on a class climate considering specifics of education in the field of security and deals with theoretical definition of climate in the classroom and at the school in the concept of Czech and foreign authors. This article names some ways, how the classroom climate and the school climate can be formed and optimized. From our point of view, the classroom climate is understood as a variant of overall school climate. Among examples of other variants, there are the school climate itself, organizational climate, teaching staff climate or education climate, that have irreplaceable position within either general education concept or specifically in the fulfillment of specific conditions of safety training. We also mentioned another important point, which is a motivation. Motivation is a result of specific interaction between student and teacher, between colleagues, depends on subject matter but it is also influenced by actual mood, class climate, school climate, field of study or society in general. These all have direct impact on education in general, safety training included.
dcterms:title
Charakteristic of a Classroom Climate and the Possibilities for its Formation in the Field of Security Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti
skos:prefLabel
Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti Charakteristic of a Classroom Climate and the Possibilities for its Formation in the Field of Security Charakteristika klimatu třídy a možnosti jeho utváření při vzdělávání v oblasti bezpečnosti
skos:notation
RIV/60162694:G42__/13:00503174!RIV14-MO0-G42_____
n3:aktivita
n18:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n20:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n6:1669672
n3:druhVysledku
n21:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
65143
n3:idVysledku
RIV/60162694:G42__/13:00503174
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Security; working group climate; school climate; classroom climate; motivation; organizational behavior; organizational climate; safety training
n3:klicoveSlovo
n4:safety%20training n4:working%20group%20climate n4:organizational%20behavior n4:organizational%20climate n4:school%20climate n4:Security n4:motivation n4:classroom%20climate
n3:kontrolniKodProRIV
[105753B0CC0E]
n3:mistoKonaniAkce
Liptovský Mikuláš
n3:mistoVydani
Liptovský Mikuláš
n3:nazevZdroje
Sborník z mezinárodnej vedeckej konferencie „Nové trendy vo vyučovaní spoločenskovedných predmetov na školách zameraných na bezpečnost%22
n3:obor
n12:KA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n20:2013
n3:tvurceVysledku
Kalamár, Štěpán Svoboda, Ivo
n3:typAkce
n15:EUR
n3:zahajeniAkce
2013-01-01+01:00
s:numberOfPages
7
n19:hasPublisher
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastiskava Štefánika
n14:isbn
978-80-8040-476-5
n17:organizacniJednotka
G42