This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60162694%3AG42__%2F08%3A00431621%21RIV12-MO0-G42_____/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60162694%3AG42__%2F08%3A00431621%21RIV12-MO0-G42_____
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://vavtest.unob.cz/registr
dcterms:description
Autor článku se zabývá využitím metod a nástrojů přímé a nepřímé komunikace při vedení psychologických operací. Média a produkty psychologických operací se rozdělují do tří hlavních kategorií na vizuální, audiální a audiovizuální. In his article the author is dealing with communication method characteristics applied to target audience at psychological operation procedures. Media and psychological effect products are categorized into three groups: visual, audio, and audio-visual, and there are presented their positive and negative features as well. Autor článku se zabývá využitím metod a nástrojů přímé a nepřímé komunikace při vedení psychologických operací. Média a produkty psychologických operací se rozdělují do tří hlavních kategorií na vizuální, audiální a audiovizuální.
dcterms:title
Komunikace s cílovými skupinami, média a produkty psychologických operací Komunikace s cílovými skupinami, média a produkty psychologických operací Communication with the Target Audiences and Products of Psychological Operations
skos:prefLabel
Komunikace s cílovými skupinami, média a produkty psychologických operací Communication with the Target Audiences and Products of Psychological Operations Komunikace s cílovými skupinami, média a produkty psychologických operací
skos:notation
RIV/60162694:G42__/08:00431621!RIV12-MO0-G42_____
n3:aktivita
n14:V
n3:aktivity
V
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n8:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n11:1683985
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
375214
n3:idVysledku
RIV/60162694:G42__/08:00431621
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Psychological operations; target audiences; products; media.
n3:klicoveSlovo
n7:Psychological%20operations n7:target%20audiences n7:media. n7:products
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[172336781A26]
n3:nazevZdroje
Ekonomika a management
n3:obor
n9:KA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2008
n3:tvurceVysledku
Hodný, Jiří
s:issn
1802-3975
s:numberOfPages
5
n13:organizacniJednotka
G42