This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004289%21RIV%2F2003%2FMSM%2F120003%2FN/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004289%21RIV%2F2003%2FMSM%2F120003%2FN
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Many teachers of P.E. pay little attention to inward subjective experiences that occur during exersise. Exersise can be source of satisfaction and achievement but also a source of disappointment and failure. We have considerer enjoyment to be a substantial part of P.E. lessons. To attain this state we recommend (1) using individual refernce-norm orientation on the part of teachers and; (2) we recommend fitting between challenges and skills on the part of students as a necessary prerequisity of flow experience. Většina učitelů tělesné výchovy věnuje malou pozornost vnitřním subjektivním zkušenostem, jež žák pociťuje během cvičení. Tělesná cvičení mohou být zdrojem úspěchu, hodnotného výkonu, ale také mohou přinést pocit zklamání, selhání a nezdaru. Podstatnou část hodin školní tělesné výchovy by měly spíše naplňovat prožitky radosti a potěšení spojené s prováděním pohybových aktivit. K dosažení tohoto stavu doporučujeme : 1. užívání individuální vztahové normy učitelem při hodnocení žáků; 2. přiměřenost mezi kladenými úkoly a schopnostmi žáka jako nutnou podmínku pro osboní prožitek psychického stavu %22flow%22.
dcterms:title
Mění se náhled na způsob vyučování tělesné výchovy? Is the approach to teaching physical aeducation changing? Mění se náhled na způsob vyučování tělesné výchovy?
skos:prefLabel
Is the approach to teaching physical aeducation changing? Mění se náhled na způsob vyučování tělesné výchovy? Mění se náhled na způsob vyučování tělesné výchovy?
skos:notation
RIV/60076658:_____/02:00004289!RIV/2003/MSM/120003/N
n4:strany
206-213
n4:aktivita
n5:Z
n4:aktivity
Z(MSM 124100002)
n4:dodaniDat
n7:2003
n4:domaciTvurceVysledku
n12:6069134
n4:druhVysledku
n10:D
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
652851
n4:idVysledku
RIV/60076658:_____/02:00004289
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
Achievemnt motivation, Flow, Physical Education teaching, Change in paradigm
n4:klicoveSlovo
n8:Flow n8:Physical%20Education%20teaching n8:Achievemnt%20motivation n8:Change%20in%20paradigm
n4:kontrolniKodProRIV
[EBA3724AC5C8]
n4:mistoKonaniAkce
UK Praha
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Půlstoletí tělesné výchovy na vysokých školách
n4:obor
n16:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:pocetUcastnikuAkce
0
n4:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2002
n4:tvurceVysledku
Řepka, Emil
n4:typAkce
n18:CST
n4:zahajeniAkce
2002-04-24+02:00
n4:zamer
n9:MSM%20124100002
s:numberOfPages
250
n11:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n15:isbn
80-246-0558-9