This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n4http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004213%21RIV%2F2003%2FMSM%2F120003%2FN/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004213%21RIV%2F2003%2FMSM%2F120003%2FN
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Flow ve shodě s Csikszentmihalyim je stručně charakterizováno. Prvním předpokladem pro flow je jasná a pozitivní rovnováha mezi dvěma elementy, výzvami a dovednostmi. Těchto šest základních dimenzí nejlépe popisuje flow: jasné cíle; optimální zatížení; průběh dění je prožíván jako hladký; koncentrace přichází sama od sebe, přirozeně, jako dýchání; značně je ovlivněno prožívání času; člověk se ponořuje do vlastní aktivity (ztráta reflexivity a sebeuvědomění). Autoři se snaží poukázat na problémy při užívání %22Experiencing Sample Method - ESM%22 při měření flow. To byl i hlavní důvod pro vývoj a předběžnou velidizaci české verse Krátké škály flow, založené na německé verzi Rheinberga a Vollmeyerové (2001). Velmi předběžná psychometrická analýza (N=63 studentů) odhalila očekávanou faktorovou strukturu. Pokud jde o dimenze flow, F1 byl nazván Hladký a automatický průběh (Cronbachovo alfa = 0,84). F2 byl nazván absorbce alfa = 0,79. Dále byly nalezeny faktory Worry (kognitivní obavy) a vnitřní motivace. Jedna Flow according to Csikszentmihalyi is shortly characterized. A first requiesite for flow is striking a positive balance between these two elements: the challenges you thing to face and the skills you think you have. The following six fundamental dimensions best describe the mind-set in flow (challenge-skills balance; action-avareness merging; clear goals; unambiguous feedback; concentracion on the task at hand; sense of control). The autors tries to introduce the problems with using Experiencing Sample Metod (ESM) when flow is measured. That was the main reason for development and validation of the Czech version based on German one (Rheinberg and Vollmeyer, 2001). Very preliminary psychometric analyses revealed expected factore structure. Concerning flow dimensions, the following factors were obtained: F1 Smooth and Authomatic Running and F2 Absortion. Both alphas were saticfactory. Further were revealed Worry, Intrinsic motivation, and one item connected to outcome, and one item connected to conseque
dcterms:title
Flow a vyučování: vývoj krátké a spolehlivé škály Flow anf instruction: Development and validation of the Short Czech Scale Flow a vyučování: vývoj krátké a spolehlivé škály
skos:prefLabel
Flow a vyučování: vývoj krátké a spolehlivé škály Flow anf instruction: Development and validation of the Short Czech Scale Flow a vyučování: vývoj krátké a spolehlivé škály
skos:notation
RIV/60076658:_____/02:00004213!RIV/2003/MSM/120003/N
n5:strany
1-13
n5:aktivita
n11:Z
n5:aktivity
Z(MSM 124100002)
n5:dodaniDat
n9:2003
n5:domaciTvurceVysledku
n6:6003974 n6:7616023 n6:8696446
n5:druhVysledku
n18:D
n5:duvernostUdaju
n8:S
n5:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
646334
n5:idVysledku
RIV/60076658:_____/02:00004213
n5:jazykVysledku
n15:cze
n5:klicovaSlova
Flow, measurement of flow, skool/educational settings
n5:klicoveSlovo
n7:skool%2Feducational%20settings n7:Flow n7:measurement%20of%20flow
n5:kontrolniKodProRIV
[C12E04251167]
n5:mistoKonaniAkce
Praha
n5:mistoVydani
Praha
n5:nazevZdroje
Výzkum školy a učitele.
n5:obor
n17:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n5:pocetTvurcuVysledku
3
n5:pocetUcastnikuAkce
0
n5:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n5:rokUplatneniVysledku
n9:2002
n5:tvurceVysledku
Prokešová, Ludmila Stuchlíková, Iva Man, František
n5:typAkce
n10:CST
n5:zahajeniAkce
2002-09-18+02:00
n5:zamer
n19:MSM%20124100002
s:numberOfPages
14
n4:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze
n3:isbn
80-7290-089-7