This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004103%21RIV%2F2003%2FMSM%2F120003%2FN/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A_____%2F02%3A00004103%21RIV%2F2003%2FMSM%2F120003%2FN
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zamýšlí nad tím, jak ovlivní rozšíření informačních technologií význam dovedností v počítání a jak ovlivňuje použití tabulkových procesorů ve školním vyučování chápání matematických pojmů Příspěvek se zamýšlí nad tím, jak ovlivní rozšíření informačních technologií význam dovedností v počítání a jak ovlivňuje použití tabulkových procesorů ve školním vyučování chápání matematických pojmů
dcterms:title
Are spreadsheets worthwhile for all? Are spreadsheets worthwhile for all?
skos:prefLabel
Are spreadsheets worthwhile for all? Are spreadsheets worthwhile for all?
skos:notation
RIV/60076658:_____/02:00004103!RIV/2003/MSM/120003/N
n3:strany
158 - 164
n3:aktivita
n13:Z
n3:aktivity
Z(MSM 124100006)
n3:dodaniDat
n5:2003
n3:domaciTvurceVysledku
n4:2492989
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
638967
n3:idVysledku
RIV/60076658:_____/02:00004103
n3:jazykVysledku
n15:eng
n3:klicovaSlova
spreadsheets, teaching of mathematics on Primary school level
n3:klicoveSlovo
n7:teaching%20of%20mathematics%20on%20Primary%20school%20level n7:spreadsheets
n3:kontrolniKodProRIV
[3B37995E7016]
n3:mistoKonaniAkce
Milano
n3:mistoVydani
Milano
n3:nazevZdroje
L. Bazzini, C. W. Inchley: Proceedings CIEAEM 53. Mathematical Literacy in the Digital Era
n3:obor
n12:BA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2002
n3:tvurceVysledku
Hošpesová, Alena
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2002-01-01+01:00
n3:zamer
n10:MSM%20124100006
s:numberOfPages
7
n9:hasPublisher
Ghisetti e Corvii Editori Multi Media