This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885821%21RIV14-MSM-12510___/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885821%21RIV14-MSM-12510___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení jejich významu pro řízení malých a středních podniků. Dále statisticky analyzovat kauzální efekt hodnocení jednotlivých dimenzí mezi zvolenými kategoriemi malých a středních podniků. Each enterprise has its own specific culture. If the corporate culture is set appropriately, it has a positive influence not only on the employees, but also on the customers, and it affects corporate strategy and supports the enterprise's aims achievement as well. Last but not least, desirable dimensions of corporate culture are the factor of the prosperity of the enterprise in the local and global environment. The care about corporate culture becomes an important trend in today's global society for these reasons. The article has been created within the project of the Grant Agency of the University of South Bohemia numbered GAJU 039/2013/S ?Human resources management of small and medium-sized enterprises?. The article has been based on the data obtained during the preliminary research of this project. Our article deals with selected aspects of corporate culture in small and medium-sized enterprises within the defined region. The main aim of this paper is identification, analysis and evaluation of selected dimensions of corporate culture in small and medium-sized enterprises and the determination of their importance for small and medium-sized enterprise management. Further we aimed at statistical analysis of the causal effect of each individual dimension in selected categories of small and medium-sized enterprises. Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení jejich významu pro řízení malých a středních podniků. Dále statisticky analyzovat kauzální efekt hodnocení jednotlivých dimenzí mezi zvolenými kategoriemi malých a středních podniků.
dcterms:title
Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí Corporate culture as an important factor of the prosperity of enterprises in the local and global environment
skos:prefLabel
Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí Corporate culture as an important factor of the prosperity of enterprises in the local and global environment Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí
skos:notation
RIV/60076658:12510/13:43885821!RIV14-MSM-12510___
n15:predkladatel
n16:orjk%3A12510
n4:aktivita
n9:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n13:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n17:2390248 n17:6603823
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
96660
n4:idVysledku
RIV/60076658:12510/13:43885821
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
Corporate culture, Human resource management, Small and medium-sized enterprises
n4:klicoveSlovo
n5:Small%20and%20medium-sized%20enterprises n5:Human%20resource%20management n5:Corporate%20culture
n4:kontrolniKodProRIV
[283FAF1D1FED]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí optikou roku 2013
n4:obor
n12:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n4:tvurceVysledku
Krninská, Růžena Duspivová, Marie
n4:typAkce
n8:EUR
n4:zahajeniAkce
2013-10-25+02:00
s:numberOfPages
11
n11:hasPublisher
Vysoká škola ekonomická v Praze
n3:isbn
978-80-245-1959-3
n18:organizacniJednotka
12510