This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885802%21RIV14-MSM-12510___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885802%21RIV14-MSM-12510___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Rozvoj podnikání jde ruku v ruce s rozvojem společnosti, přičemž prosperita podniků je stále více vnímána, že jde na úkor široké veřejnosti. Nové tisíciletí přineslo celou řadu konceptů, které úspěch podnikání propojují naopak s podporou společnosti pod štítem udržitelnosti, který umožňuje uspokojovat potřeby současné generace, aniž by toto privilegium bylo znemožněno pro generace budoucí. Silně propagovaným směrem je společenská odpovědnost podniku, která je v posledních letech vnímána spíše jako společenská udržitelnost a odpovědnost. Naopak nově prosazovaným je směr vytváření sdílené hodnoty, který udržitelnost vidí v řešení sociálních problémů jako příležitostí pro podnikání. Cílem příspěvku je popsat vybrané udržitelné směry strategického managementu; společenskou odpovědnost podniku a vytváření sdílené hodnoty, jejich komparace z hlediska základních charakteristik, aplikace v podnikové praxi a na základě jejich propojení navržení schématu základních prvků a jejich vazeb pro aplikaci v podnikové praxi. Přes určité odlišnosti směřování je nutné koncepty společenské odpovědnosti podniku a vytváření sdílené hodnoty vnímat především z hlediska jejich společných charakteristik, které mohou přinést do podnikání dlouhodobou prosperitu, jak je sumarizuje navržené schéma v tomto příspěvku. The development of business goes hand in hand with the society development and the business success is still more and more perceived as going at the expense of the public at large. New century brought a lot of concepts, which support success of business linked with support of society under label of sustainability that allows to satisfy needs of current generations without disabling of this privilege to the future generations. Strongly promote direction is corporate social responsibility, which is currently rather perceived as social sustainability and responsibility. Newly promote direction is creating shared value, which perceive sustainability in solving of social problems as business opportunities. The aim of this paper is to describe selected directions of sustainability in strategic management; corporate social responsibility and creating shared value, compare them in point of view of basic characteristic, application in business practice and on the basic of their link suggest scheme of key elements and relations for application in business practice. Despite certain differences it is important to perceive concepts of corporate social responsibility and creating shared value in terms of what they have with a joint, what can bring long prosperity to the business as it is summarized in the designed scheme in this paper. Rozvoj podnikání jde ruku v ruce s rozvojem společnosti, přičemž prosperita podniků je stále více vnímána, že jde na úkor široké veřejnosti. Nové tisíciletí přineslo celou řadu konceptů, které úspěch podnikání propojují naopak s podporou společnosti pod štítem udržitelnosti, který umožňuje uspokojovat potřeby současné generace, aniž by toto privilegium bylo znemožněno pro generace budoucí. Silně propagovaným směrem je společenská odpovědnost podniku, která je v posledních letech vnímána spíše jako společenská udržitelnost a odpovědnost. Naopak nově prosazovaným je směr vytváření sdílené hodnoty, který udržitelnost vidí v řešení sociálních problémů jako příležitostí pro podnikání. Cílem příspěvku je popsat vybrané udržitelné směry strategického managementu; společenskou odpovědnost podniku a vytváření sdílené hodnoty, jejich komparace z hlediska základních charakteristik, aplikace v podnikové praxi a na základě jejich propojení navržení schématu základních prvků a jejich vazeb pro aplikaci v podnikové praxi. Přes určité odlišnosti směřování je nutné koncepty společenské odpovědnosti podniku a vytváření sdílené hodnoty vnímat především z hlediska jejich společných charakteristik, které mohou přinést do podnikání dlouhodobou prosperitu, jak je sumarizuje navržené schéma v tomto příspěvku.
dcterms:title
Společenská odpovědnost podniku & Vytváření sdílené hodnoty Společenská odpovědnost podniku & Vytváření sdílené hodnoty Corporate social responsibility & Creating shared value
skos:prefLabel
Corporate social responsibility & Creating shared value Společenská odpovědnost podniku & Vytváření sdílené hodnoty Společenská odpovědnost podniku & Vytváření sdílené hodnoty
skos:notation
RIV/60076658:12510/13:43885802!RIV14-MSM-12510___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A12510
n3:aktivita
n8:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n13:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n4:2599201
n3:druhVysledku
n14:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
107124
n3:idVysledku
RIV/60076658:12510/13:43885802
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
creating shared value, corporate social responsibility
n3:klicoveSlovo
n15:creating%20shared%20value n15:corporate%20social%20responsibility
n3:kontrolniKodProRIV
[ED509B4DE6B3]
n3:mistoKonaniAkce
České Budějovice
n3:mistoVydani
České Budějovice
n3:nazevZdroje
Sborník z mezinárodní vědecké konference INPROFORUM 2013
n3:obor
n20:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n3:tvurceVysledku
Dalíková, Pavlína
n3:typAkce
n21:EUR
n3:zahajeniAkce
2013-11-07+01:00
s:numberOfPages
6
n10:hasPublisher
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Ekonomická fakulta
n7:isbn
978-80-7394-440-7
n18:organizacniJednotka
12510