This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012400%21RIV11-MSM-12510___/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012400%21RIV11-MSM-12510___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
Problematika řízení lidských zdrojů a její vliv na kvalitu služeb je pro podniky, působící nejen v pohostinství, zásadní. Podstatou tohoto příspěvku je shrnutí závěrů průzkumu, který byl proveden v roce 2008 v restauraci XY. Hlavním cílem tohoto příspěvku bylo specifikovat vybrané aspekty řízení lidských zdrojů, ovlivňujících kvalitu služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku v pohostinství. Pro bližší zkoumání byly využity dva vlastní strukturované dotazníky. Výsledkem průzkumu bylo zjištění informací o vnímání úrovně služeb v pohostinství zákazníky a jejich poskytovateli, údaje o konfrontaci názorů na standard řízení lidských zdrojů v malém podniku mezi zaměstnanci a jejich vedoucím. The issue of human resources management that influence the quality of services is fundamental for companies operating not only in the hotel industry. This article presents the main conclusions of research, of which aim was to deal with some aspects of human resources management that influence the quality of the offered services in specific conditions of a small firm in the hotel industry. The research was provided in 2008 in restaurant XY. For closer investigation of these issues were used two own structured questionnaires. This research provided information how guests and service providers perceive the quality of services, on the other hand confrontation of attitude to standard of the human resources management in the small firm among the manager and his employees. Problematika řízení lidských zdrojů a její vliv na kvalitu služeb je pro podniky, působící nejen v pohostinství, zásadní. Podstatou tohoto příspěvku je shrnutí závěrů průzkumu, který byl proveden v roce 2008 v restauraci XY. Hlavním cílem tohoto příspěvku bylo specifikovat vybrané aspekty řízení lidských zdrojů, ovlivňujících kvalitu služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku v pohostinství. Pro bližší zkoumání byly využity dva vlastní strukturované dotazníky. Výsledkem průzkumu bylo zjištění informací o vnímání úrovně služeb v pohostinství zákazníky a jejich poskytovateli, údaje o konfrontaci názorů na standard řízení lidských zdrojů v malém podniku mezi zaměstnanci a jejich vedoucím.
dcterms:title
Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů v pohostinství Quality of services, human resources management in hotel industry Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů v pohostinství
skos:prefLabel
Quality of services, human resources management in hotel industry Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů v pohostinství Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů v pohostinství
skos:notation
RIV/60076658:12510/10:00012400!RIV11-MSM-12510___
n3:aktivita
n13:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n17:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n11:2390248
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
267578
n3:idVysledku
RIV/60076658:12510/10:00012400
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
human resources management; quality of services; manager; employees; guests
n3:klicoveSlovo
n4:guests n4:quality%20of%20services n4:employees n4:manager n4:human%20resources%20management
n3:kontrolniKodProRIV
[7A869317035C]
n3:mistoKonaniAkce
České Budějovice
n3:mistoVydani
České Budějovice
n3:nazevZdroje
Inproforum Junior 2010 : sborník příspěvků z mezinárodní doktorské vědecké konference, České Budějovice, 26. listopadu 2010
n3:obor
n16:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2010
n3:tvurceVysledku
Duspivová, Marie
n3:typAkce
n15:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-01-01+01:00
s:numberOfPages
7
n19:hasPublisher
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Ekonomická fakulta
n14:isbn
978-80-7394-226-7
n12:organizacniJednotka
12510