This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011176%21RIV10-MSM-12510___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011176%21RIV10-MSM-12510___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Tento článek poskytuje informace o exploratorní studii realizované na několika českých vysokých školách během let 2008 a 2009. Tato studie byla zaměřena na vnímání hodnoty umístění (stáží) v praxi ze strany vysokoškolských pedagogů v ekonomických disciplínách. Umístění pedagoga v praxi vyžaduje, aby byl pedagog uvolněn do hostitelské organizace na předem určenou dobu a plnil tam dohodnuté úkoly. Hlavními cíli této studie bylo jednak získat informace ohledně vnímání českých vysokoškolských pedagogů ohledně významu zkušenosti z praxe mimo oblast školství, jednak byla zkoumání podrobena validita existujícího teoretického modelu umístění pedagogů v praxi, které vychází z pojetí znalostních komunit popisovaných Lave a Wengerem. Výsledky naznačují, že čeští vysokoškoští pedagogové by rádi podobnou zkušenost z praxe podstoupili a že je testovaný model relevantní pro české prostředí a měl by být dále hlouběji zkoumán. Tento model je také vhodný pro stanovení doporučení k stanovení politik na různých úrovníc This article reports on an exploratory study, conducted at a number of universities in the Czech Republic during 2008-09, on the perception of the value of industry placement for academics in economic disciplines. An industry placement requires an academic to be seconded to a relevant industry host organisation for a pre-determined period of time to undertake agreed-to specific tasks. The main aims of this study were to gather information about the perceptions that Czech academics would place on an industry placement experience, and to test validity of a theoretical model of teacher placement in industry which is based on communities of practice as described by Lave and Wenger. The results suggest that the Czech academics would like to undertake such placements and the model of teacher placement in industry is relevant for the Czech environment and should be investigated further. Also, the model could be used for policy recommendations on various levels ? for tertiary education reform preparations, Tento článek poskytuje informace o exploratorní studii realizované na několika českých vysokých školách během let 2008 a 2009. Tato studie byla zaměřena na vnímání hodnoty umístění (stáží) v praxi ze strany vysokoškolských pedagogů v ekonomických disciplínách. Umístění pedagoga v praxi vyžaduje, aby byl pedagog uvolněn do hostitelské organizace na předem určenou dobu a plnil tam dohodnuté úkoly. Hlavními cíli této studie bylo jednak získat informace ohledně vnímání českých vysokoškolských pedagogů ohledně významu zkušenosti z praxe mimo oblast školství, jednak byla zkoumání podrobena validita existujícího teoretického modelu umístění pedagogů v praxi, které vychází z pojetí znalostních komunit popisovaných Lave a Wengerem. Výsledky naznačují, že čeští vysokoškoští pedagogové by rádi podobnou zkušenost z praxe podstoupili a že je testovaný model relevantní pro české prostředí a měl by být dále hlouběji zkoumán. Tento model je také vhodný pro stanovení doporučení k stanovení politik na různých úrovníc
dcterms:title
Pedagogové ekonomických disciplín na vysokých školách a praxe - nutná synergie? University Teachers of Economic Disciplines And Practice - A Needed Synergy? Pedagogové ekonomických disciplín na vysokých školách a praxe - nutná synergie?
skos:prefLabel
Pedagogové ekonomických disciplín na vysokých školách a praxe - nutná synergie? Pedagogové ekonomických disciplín na vysokých školách a praxe - nutná synergie? University Teachers of Economic Disciplines And Practice - A Needed Synergy?
skos:notation
RIV/60076658:12510/09:00011176!RIV10-MSM-12510___
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n5:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n4:8319553 n4:1784811
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
332966
n3:idVysledku
RIV/60076658:12510/09:00011176
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
university teacher; industry placement; professional development; community of practice
n3:klicoveSlovo
n14:industry%20placement n14:professional%20development n14:community%20of%20practice n14:university%20teacher
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[B4116F99D6F8]
n3:nazevZdroje
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
n3:obor
n8:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2009
n3:svazekPeriodika
2009
n3:tvurceVysledku
Bergami, Roberto Schuller, Annamarie Vojtko, Viktor Tichá, Lucie
s:issn
1212-3285
s:numberOfPages
9
n13:organizacniJednotka
12510