This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12510%2F08%3A00009440%21RIV09-MSM-12510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12510%2F08%3A00009440%21RIV09-MSM-12510___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek prezentuje výsledky řešení etapy výzkumného záměru MSM 6007665806 %22Marketingové nástroje podpory regionálních trhů%22. Aktuálnost uplatňování marketingových nástrojů na regionálních trzích je dána především z hlediska tržních příležitostí malých a středních podniků v oblasti obchodu, zpracovatelského sektoru a výroby. O nevyužitém potenciálu lokálních trhů např. svědčí i změna strategie TOP retailerů (např. firmy Tesco), kteří v uvedeném prostoru uplatňují koncepce malých obchodních formátů. V posledních dvou letech dochází k přehodnocní atraktivity venkovského prostoru. Příležitosti vyváženého rozvoje tohoto území jsou spojeny s uplatňováním nových forem marketingu. Jde o komplexní pojetí marketingu místa, teritoriální marketing, destinační marketing a management a další. Výsledky prováděných výzkumů v rámci řešeného projektu ukazují na nevyužitý potenciál marketingových nástrojů především u malch a středních firem. Neznalost marketingu je hlavní brzdou konkurenceschopnosti regionál Příspěvek prezentuje výsledky řešení etapy výzkumného záměru MSM 6007665806 %22Marketingové nástroje podpory regionálních trhů%22. Aktuálnost uplatňování marketingových nástrojů na regionálních trzích je dána především z hlediska tržních příležitostí malých a středních podniků v oblasti obchodu, zpracovatelského sektoru a výroby. O nevyužitém potenciálu lokálních trhů např. svědčí i změna strategie TOP retailerů (např. firmy Tesco), kteří v uvedeném prostoru uplatňují koncepce malých obchodních formátů. V posledních dvou letech dochází k přehodnocní atraktivity venkovského prostoru. Příležitosti vyváženého rozvoje tohoto území jsou spojeny s uplatňováním nových forem marketingu. Jde o komplexní pojetí marketingu místa, teritoriální marketing, destinační marketing a management a další. Výsledky prováděných výzkumů v rámci řešeného projektu ukazují na nevyužitý potenciál marketingových nástrojů především u malch a středních firem. Neznalost marketingu je hlavní brzdou konkurenceschopnosti regionál This paper is a part of research project MSM 6007665806 in its part %22Marketing tools supporting regional markets%22. The topicality of usage of marketing tools on regional markets is mainly connected with the market opportunities of small and medium enterprises in areas like retailing, manufacturing and services. As strategies of several megaretailers like Tesco suggest, there is an unexploited potential for smaller retail concepts on the regional markets. This means that the attractiveness of rural space has changed in the last two years which has led to specific opportunities for a balanced development using new forms of marketing practices - e.g. city marketing, marketing of place and destination management and marketing. The results of our research suggest that there is an underused potential for the usage of basic marketing tools by small and medium enterprises. This unfamiliarity is one of the barriers to the improvement of their competitiveness.
dcterms:title
Regional view on development possibilities of retail services Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu
skos:prefLabel
Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu Možnosti rozvoje maloobchodních služeb z regionálního pohledu Regional view on development possibilities of retail services
skos:notation
RIV/60076658:12510/08:00009440!RIV09-MSM-12510___
n4:aktivita
n19:Z
n4:aktivity
Z(MSM6007665806)
n4:dodaniDat
n14:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n18:8319553 n18:3596958
n4:druhVysledku
n17:D
n4:duvernostUdaju
n21:S
n4:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
380908
n4:idVysledku
RIV/60076658:12510/08:00009440
n4:jazykVysledku
n5:cze
n4:klicovaSlova
marketing; retail; market opportunities; local markets; small and medium enterprises
n4:klicoveSlovo
n7:retail n7:small%20and%20medium%20enterprises n7:local%20markets n7:marketing n7:market%20opportunities
n4:kontrolniKodProRIV
[73107ABD7B6B]
n4:mistoKonaniAkce
Košice
n4:mistoVydani
Košice
n4:nazevZdroje
Vedecká rozprava k téme %22Trh, obchod a individuálna spotreba%22
n4:obor
n15:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2008
n4:tvurceVysledku
Hesková, Marie Vojtko, Viktor
n4:typAkce
n12:EUR
n4:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
n4:zamer
n9:MSM6007665806
s:numberOfPages
9
n3:hasPublisher
Ekonomická univerzita v Bratislave
n10:isbn
978-80-225-2633-3
n13:organizacniJednotka
12510