This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F99%3A00000229%21RIV%2F2000%2FMSM%2F124100/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F99%3A00000229%21RIV%2F2000%2FMSM%2F124100
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek v úvodu analyzuje vybrané charakteristiky, které lze pokládat za základní tendence vzdělávání pro 21. století. V této souvislosti uvádí nové nároky na kompetence učitele a porovnává je s výsledky výzkumné sondy, která se uskutečnila v roce 1997 In the introduction the contribution analyses some characteristics considered the basic tendencies of education for 21st century. In this connection it introduces new demands for juristidiction of a teacher and compares them with results of the research
dcterms:title
Proměny v pojetí role učitele primárního vzdělávání - problémy učitelské přípravy Proměny v pojetí role učitele primárního vzdělávání - problémy učitelské přípravy Changes in Conception of the Role for Teachers of Primary Education - Problems of Teachers´Preparation
skos:prefLabel
Proměny v pojetí role učitele primárního vzdělávání - problémy učitelské přípravy Proměny v pojetí role učitele primárního vzdělávání - problémy učitelské přípravy Changes in Conception of the Role for Teachers of Primary Education - Problems of Teachers´Preparation
skos:notation
RIV/60076658:12410/99:00000229!RIV/2000/MSM/124100
n5:strany
35
n5:aktivita
n6:Z
n5:aktivity
Z(MSM 124100002)
n5:dodaniDat
n9:2000
n5:domaciTvurceVysledku
Prokešová, Ludmila
n5:druhVysledku
n16:D
n5:duvernostUdaju
n15:S
n5:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
751474
n5:idVysledku
RIV/60076658:12410/99:00000229
n5:jazykVysledku
n14:cze
n5:kontrolniKodProRIV
[7DE221FC661C]
n5:mistoVydani
Praha
n5:nazevZdroje
Univerzitní vzdělávání učitelů primární školy na přelomu století
n5:obor
n8:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n9:1999
n5:tvurceVysledku
Prokešová, Ludmila
n5:zamer
n12:MSM%20124100002
s:numberOfPages
4
n11:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n17:isbn
80-86039-76-5
n4:organizacniJednotka
12410