This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F99%3A00000202%21RIV%2F2000%2FMSM%2F124100/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F99%3A00000202%21RIV%2F2000%2FMSM%2F124100
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
In this study, the Czech adaptation of the Spielberger TAI was administred to public elementary school children. The results of a confirmatory factor analysis of the TAI items strongly supported the hypothesis that worry and emotionality are the major su V této studii seznamujeme čtenáře s českou adaptací Spielbergerova %22Test Anxiety Inventory - TAI-CZ%22, která byla administrována žákům 7. a 8. tříd základní školy. Výsledky konfirmatorní faktorové analýzy položek TAI-CZ silně podpořily hypotézu, že %22worry
dcterms:title
Vztah mezi zkouškovou úzkostí, inteligencí a školním výkonem. Vztah mezi zkouškovou úzkostí, inteligencí a školním výkonem. The Relationship of Test Anxiety to Intelligence and Academic Performance
skos:prefLabel
Vztah mezi zkouškovou úzkostí, inteligencí a školním výkonem. Vztah mezi zkouškovou úzkostí, inteligencí a školním výkonem. The Relationship of Test Anxiety to Intelligence and Academic Performance
skos:notation
RIV/60076658:12410/99:00000202!RIV/2000/MSM/124100
n3:strany
341
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM 124100002)
n3:dodaniDat
n9:2000
n3:domaciTvurceVysledku
Man, František
n3:druhVysledku
n12:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
758913
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/99:00000202
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
test anxiety; intelligence; performance
n3:klicoveSlovo
n7:intelligence n7:test%20anxiety n7:performance
n3:kontrolniKodProRIV
[37F0FA7A833B]
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Sborník z VII. Celostátní konference České asociace pedagogického výzkumu
n3:obor
n8:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n9:1999
n3:tvurceVysledku
Man, František
n3:zamer
n6:MSM%20124100002
s:numberOfPages
9
n16:hasPublisher
Vysoká škola pedagogická Hradec Králové
n10:isbn
80-7041-531-2
n14:organizacniJednotka
12410