This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888170%21RIV15-MSM-12410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888170%21RIV15-MSM-12410___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Zamýšlí se nad tím, co je to zručnost a je-li v informatice potřebná. Z hlediska přínosu informatiky ke zručnosti, vymezuje tři oblasti. Nepřímou - podpora neinformatických činností. Přímou - ovládání aplikací s cílem zaměřit se na řešení problematiky úlohy a postupy ovládání mít zautomatizované. Kognitivní - jako schopnost rychle analyzovat, generalizovat a tvořit v prostředí informačních systémů. Zjišťuje, že zručnost není v materiálech RVP zakotvena. Na realizovaných úlohách v oblasti výuky multimédií popisuje několikadimenzionální rozměr úloh, tedy jejich přesah do jiných oblastí, než jen ovládání SW a princip činnosti. Dává tak inspiraci pro výuku informatiky a výuku informatikou podporovanou. Zamýšlí se nad tím, co je to zručnost a je-li v informatice potřebná. Z hlediska přínosu informatiky ke zručnosti, vymezuje tři oblasti. Nepřímou - podpora neinformatických činností. Přímou - ovládání aplikací s cílem zaměřit se na řešení problematiky úlohy a postupy ovládání mít zautomatizované. Kognitivní - jako schopnost rychle analyzovat, generalizovat a tvořit v prostředí informačních systémů. Zjišťuje, že zručnost není v materiálech RVP zakotvena. Na realizovaných úlohách v oblasti výuky multimédií popisuje několikadimenzionální rozměr úloh, tedy jejich přesah do jiných oblastí, než jen ovládání SW a princip činnosti. Dává tak inspiraci pro výuku informatiky a výuku informatikou podporovanou. He ponders what it's skill and if necessary in informatics. In terms of the benefits of to science skills, identifies three areas. Indirect - support for non informatics activities. Direct - control applications in order to focus on the issues of jobs and operating procedures have automated. Cognitive - such as the ability to quickly analyze and generalize and form in information systems environment. He finds that skill is not enshrined in materials RVP. On the realized tasks in branch of teaching multimedia describes multidimensional dimension of tasks, thus their overlap into other areas than just SW control and principle of operation. It gives inspiration for teaching computer science and informatics teaching supported
dcterms:title
Computer-aided development skills and creativity Počítačem podporovaný rozvoj zručností a kreativity Počítačem podporovaný rozvoj zručností a kreativity
skos:prefLabel
Počítačem podporovaný rozvoj zručností a kreativity Computer-aided development skills and creativity Počítačem podporovaný rozvoj zručností a kreativity
skos:notation
RIV/60076658:12410/14:43888170!RIV15-MSM-12410___
n4:aktivita
n15:N
n4:aktivity
N
n4:dodaniDat
n9:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n16:4732472
n4:druhVysledku
n11:D
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
36955
n4:idVysledku
RIV/60076658:12410/14:43888170
n4:jazykVysledku
n5:cze
n4:klicovaSlova
time reduction of direct teaching; multimédia; RVP; blended learning; Bloom's taxonomy; psychomotorics; knack
n4:klicoveSlovo
n8:multim%C3%A9dia n8:knack n8:time%20reduction%20of%20direct%20teaching n8:RVP n8:psychomotorics n8:Bloom%27s%20taxonomy n8:blended%20learning
n4:kontrolniKodProRIV
[192983C0E117]
n4:mistoKonaniAkce
Banská Bystrica, Slovensko
n4:mistoVydani
Banská Bystrica
n4:nazevZdroje
DidInfo 2014
n4:obor
n10:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n4:tvurceVysledku
Jára, Jan
n4:typAkce
n6:EUR
n4:zahajeniAkce
2014-04-02+02:00
s:numberOfPages
10
n12:hasPublisher
Univerzita Mateja Bela, Fakulta prírodných vied v Banskej Bystrici, Slovensko
n3:isbn
978-80-557-0698-6
n14:organizacniJednotka
12410