This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888144%21RIV15-MSM-12410___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888144%21RIV15-MSM-12410___
rdf:type
skos:Concept n9:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek představuje novou koncepci státní závěrečné zkoušky z pedagogiky a psychologie a seznamuje čtenáře s výsledky výzkumného šetření zaměřeného na její evaluaci. V rámci inovace státních závěrečných zkoušek navazujících magisterských učitelských oborů pro druhý stupeň základní školy na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích bylo nově zavedeno zpracování a prezentace analýzy pedagogické situace vycházející z pedagogické praxe studentů. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak studenti zavedení analýzy pedagogické situace posuzují, s jakými obtížemi se při jejím zpracování setkávají a jaká témata si vybírají. Výzkumné šetření bylo realizováno prostřednictvím evaluačního dotazníku zadaného studentům po absolvování státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie v červnu a srpnu 2014. Dále byla provedena obsahová analýza témat zpracovaných analýz pedagogických situací. The article deals a new concept of the state examination of education and psychology and describes the results of the research focused on its evaluation. The processing and presentation of the analysis of the educational situation was implemented with the purpose of innovation of state examinations in Faculty of Education of University of South Bohemia in České Budějovice. The research aim is to discover how students evaluate the implementation of the analysis of educational situation, which themes they choose and how difficult is the processing. The research was conducted using two research methods: questionnaire for students and content analysis. The research was carried out in June and August 2014. Příspěvek představuje novou koncepci státní závěrečné zkoušky z pedagogiky a psychologie a seznamuje čtenáře s výsledky výzkumného šetření zaměřeného na její evaluaci. V rámci inovace státních závěrečných zkoušek navazujících magisterských učitelských oborů pro druhý stupeň základní školy na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích bylo nově zavedeno zpracování a prezentace analýzy pedagogické situace vycházející z pedagogické praxe studentů. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak studenti zavedení analýzy pedagogické situace posuzují, s jakými obtížemi se při jejím zpracování setkávají a jaká témata si vybírají. Výzkumné šetření bylo realizováno prostřednictvím evaluačního dotazníku zadaného studentům po absolvování státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie v červnu a srpnu 2014. Dále byla provedena obsahová analýza témat zpracovaných analýz pedagogických situací.
dcterms:title
Analýza pedagogické situace jako součást státních závěrečných zkoušek učitelských oborů Analysis of the educational situation as part of the state examinations for pre-service teachers Analýza pedagogické situace jako součást státních závěrečných zkoušek učitelských oborů
skos:prefLabel
Analýza pedagogické situace jako součást státních závěrečných zkoušek učitelských oborů Analysis of the educational situation as part of the state examinations for pre-service teachers Analýza pedagogické situace jako součást státních závěrečných zkoušek učitelských oborů
skos:notation
RIV/60076658:12410/14:43888144!RIV15-MSM-12410___
n3:aktivita
n14:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n13:2674629 n13:8575606 n13:7616023
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
3057
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/14:43888144
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
state examinations, analysis of the educational situation, evaluation, kontent analysis
n3:klicoveSlovo
n7:evaluation n7:state%20examinations n7:kontent%20analysis n7:analysis%20of%20the%20educational%20situation
n3:kontrolniKodProRIV
[B3069F25432E]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Pedagogický výzkum: Spojnice mezi teorií a praxí. Sborník z XXII. konference asociace pedagogického výzkumu.
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2014
n3:tvurceVysledku
Stuchlíková, Iva Procházka, Miroslav Žlábková, Iva
n3:typAkce
n10:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-09-08+02:00
s:numberOfPages
8
n16:hasPublisher
Agentura Gevak
n12:isbn
978-80-86768-90-8
n17:organizacniJednotka
12410