This HTML5 document contains 38 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887761%21RIV15-MSM-12410___/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887761%21RIV15-MSM-12410___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu. Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu. The chapter deals with advertising, which represents one of the important conditions of successful functioning of an industrial enterprise, non-governmental organisation or political parties. The attention is focused on forms, goals and means of advertising that are necessary for addressing the target groups. Being familiar with the basic modes of operation employed by advertising helps us to assess its argumentation and to overcome various obstacles arising from the respektive segments of the market.
dcterms:title
The world of advertising and man as a consumer Svět reklamy a člověk jako spotřebitel Svět reklamy a člověk jako spotřebitel
skos:prefLabel
The world of advertising and man as a consumer Svět reklamy a člověk jako spotřebitel Svět reklamy a člověk jako spotřebitel
skos:notation
RIV/60076658:12410/14:43887761!RIV15-MSM-12410___
n3:aktivita
n4:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n7:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n17:3159922
n3:druhVysledku
n14:C
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
48808
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/14:43887761
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
Advertising - media literacy - civic education
n3:klicoveSlovo
n5:Advertising
n3:kontrolniKodProRIV
[4F618C82B170]
n3:mistoVydani
České Budějovice
n3:nazevEdiceCisloSvazku
1
n3:nazevZdroje
Hejtman, Pavel. Pavličíková Helena (Eds.): Spotřební společnost a její reflexe ve výuce společenských věd a výchovy k občanství
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
236
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2014
n3:tvurceVysledku
Pavličíková, Helena
s:numberOfPages
21
n13:hasPublisher
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
n9:isbn
978-80-7394-475-9
n15:organizacniJednotka
12410