This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882843%21RIV12-MSM-12410___/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882843%21RIV12-MSM-12410___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Článek představuje design plánovaného výzkumu, který se bude zabývat souvislostmi mezi vybranými rysy osobnosti učitele ve vztahu ke zvládání náročných situací ve výuce a jejich vlivu na edukaci. Situace, které kladou na vyučující zvýšené požadavky na jejich zvládání, jsou ve výuce velmi časté, zásadně učitele zatěžují a přímo ovlivňují i jeho pedagogické působení. Výzkum si klade za cíl prozkoumat vztahy mezi rysy osobností vybraných učitelů, zvládáním zátěžových situací ve výukových hodinách těmito učiteli a způsoby, jak tyto skutečnosti ovlivňují jejich výchovně-vzdělávací činnost. Stručný přehled vybraných výzkumů týkajících se pracovní zátěže a stresu v povolání učitele následují základní teoretická východiska, o něž se výzkum bude opírat, a popis designu zamýšleného šetření. Článek představuje design plánovaného výzkumu, který se bude zabývat souvislostmi mezi vybranými rysy osobnosti učitele ve vztahu ke zvládání náročných situací ve výuce a jejich vlivu na edukaci. Situace, které kladou na vyučující zvýšené požadavky na jejich zvládání, jsou ve výuce velmi časté, zásadně učitele zatěžují a přímo ovlivňují i jeho pedagogické působení. Výzkum si klade za cíl prozkoumat vztahy mezi rysy osobností vybraných učitelů, zvládáním zátěžových situací ve výukových hodinách těmito učiteli a způsoby, jak tyto skutečnosti ovlivňují jejich výchovně-vzdělávací činnost. Stručný přehled vybraných výzkumů týkajících se pracovní zátěže a stresu v povolání učitele následují základní teoretická východiska, o něž se výzkum bude opírat, a popis designu zamýšleného šetření. This paper presents the design of the planned research, which will be concerned with the relationship between selected personality traits in relation to teachers dealing with challenging situations in the class and their impact on education. Teachers' challenging situations are very common in education, they represent great load for teachers and directly affect their teaching activities. The research aims to explore the relationship between personality traits of selected teachers, their coping with stressful situations in classes and the ways these factors affect their educational activities. A brief overview of selected researches on the workload and stress in the teaching profession is followed by the basic theoretical premises of our research, and description of its design.
dcterms:title
The Teacher's personality in relation to coping strategies and its influence on educati Osobnost učitele v souvislosti se strategiemi zvládání zátěžových situací a její vliv na edukaci Osobnost učitele v souvislosti se strategiemi zvládání zátěžových situací a její vliv na edukaci
skos:prefLabel
Osobnost učitele v souvislosti se strategiemi zvládání zátěžových situací a její vliv na edukaci Osobnost učitele v souvislosti se strategiemi zvládání zátěžových situací a její vliv na edukaci The Teacher's personality in relation to coping strategies and its influence on educati
skos:notation
RIV/60076658:12410/11:43882843!RIV12-MSM-12410___
n15:predkladatel
n16:orjk%3A12410
n4:aktivita
n10:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n12:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n19:8740534
n4:druhVysledku
n17:D
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
219010
n4:idVysledku
RIV/60076658:12410/11:43882843
n4:jazykVysledku
n21:cze
n4:klicovaSlova
Teacher's workload, teacher's stress, coping strategies, teacher's personality, design of reaserch.
n4:klicoveSlovo
n5:coping%20strategies n5:teacher%27s%20personality n5:teacher%27s%20stress n5:Teacher%27s%20workload n5:design%20of%20reaserch.
n4:kontrolniKodProRIV
[E248DE49FE60]
n4:mistoKonaniAkce
Olomouc
n4:mistoVydani
Olomouc
n4:nazevZdroje
PhD existence. Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech
n4:obor
n11:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n4:tvurceVysledku
Krninský, Luboš
n4:typAkce
n14:CST
n4:zahajeniAkce
2011-04-04+02:00
s:numberOfPages
5
n9:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci. Pedagogická fakulta
n20:isbn
978-80-244-2852-9
n13:organizacniJednotka
12410