This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882678%21RIV12-MSM-12410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882678%21RIV12-MSM-12410___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Rodiče a učitelé dětí s hyperaktivitou a poruchou pozornosti (ADHD) zažívají ve svém životě vysokou míru stresu. Výchova hyperaktivního dítěte je zdrojem negativních pocitů a nutnosti zvládat náročné situace. Jak ukazují výzkumy, rodiče a učitelé jsou zároveň klíčovými osobami v terapii dětí. Z těchto dvou důvodů je potřebné, aby psychologická péče poskytovaná dětem s ADHD zahrnovala také jejich vychovatele a to nejen formou rodinných konzultací, ale také samostatné péče určené rodičům a učitelům. Proto si klademe otázku, jaké formy této péče se jeví jako efektivní a jaká témata by měla být do psychologické podpory zahrnuta. Parents and teachers of children suffering Attention deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) experience high levels of stress in their lives. The care for hyperactive child is source of negative feelings and the need of dealing with demanding situation. At the same time, research shows that parents and teachers are key persons in children's therapy. For these two reasons, it is important to include teachers and parents into the psychological care for ADHD suffering children. Concerning the form of the therapy, we should offer not only family therapy but also special programs focused on parents and teachers. The question is which forms of the care are effective and what themes and subjects we should include in it. Rodiče a učitelé dětí s hyperaktivitou a poruchou pozornosti (ADHD) zažívají ve svém životě vysokou míru stresu. Výchova hyperaktivního dítěte je zdrojem negativních pocitů a nutnosti zvládat náročné situace. Jak ukazují výzkumy, rodiče a učitelé jsou zároveň klíčovými osobami v terapii dětí. Z těchto dvou důvodů je potřebné, aby psychologická péče poskytovaná dětem s ADHD zahrnovala také jejich vychovatele a to nejen formou rodinných konzultací, ale také samostatné péče určené rodičům a učitelům. Proto si klademe otázku, jaké formy této péče se jeví jako efektivní a jaká témata by měla být do psychologické podpory zahrnuta.
dcterms:title
Psychological support of Educators of Children sufferinG ADHD Psychologická podpora vychovatelů dětí s ADHD Psychologická podpora vychovatelů dětí s ADHD
skos:prefLabel
Psychologická podpora vychovatelů dětí s ADHD Psychologická podpora vychovatelů dětí s ADHD Psychological support of Educators of Children sufferinG ADHD
skos:notation
RIV/60076658:12410/11:43882678!RIV12-MSM-12410___
n12:predkladatel
n17:orjk%3A12410
n3:aktivita
n7:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n4:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n20:4424840
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
225154
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/11:43882678
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
ADHD, parents, teachers, psychological care
n3:klicoveSlovo
n6:parents n6:teachers n6:psychological%20care n6:ADHD
n3:kontrolniKodProRIV
[A77130229929]
n3:mistoKonaniAkce
elektronicky
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Sborník konference Evropské pedagogické fórum
n3:obor
n14:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2011
n3:tvurceVysledku
Bílková, Zuzana
n3:typAkce
n8:EUR
n3:zahajeniAkce
2011-12-01+01:00
s:numberOfPages
9
n16:hasPublisher
Magnanimitas
n18:isbn
978-80-904877-6-5
n9:organizacniJednotka
12410