This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882588%21RIV12-MSM-12410___/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882588%21RIV12-MSM-12410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek obsahuje analýzu reklam na bankovní a nebankovní spotřebitelské úvěry. Čtenář je upozorněn na některé praktiky, které poskytovatelé spotřebitelských úvěrů ve svých reklamách používají za účelem získání nových klientů. The article is focused on analysis of advertisement of banking and non-banking consumer credits. The reader is warned about practises which are used by providers of consumer credits to attract new clients. Článek obsahuje analýzu reklam na bankovní a nebankovní spotřebitelské úvěry. Čtenář je upozorněn na některé praktiky, které poskytovatelé spotřebitelských úvěrů ve svých reklamách používají za účelem získání nových klientů.
dcterms:title
Průvodce reklamou na spotřebitelské úvěry Průvodce reklamou na spotřebitelské úvěry A guide to advertisments on consumer loans
skos:prefLabel
Průvodce reklamou na spotřebitelské úvěry A guide to advertisments on consumer loans Průvodce reklamou na spotřebitelské úvěry
skos:notation
RIV/60076658:12410/11:43882588!RIV12-MSM-12410___
n14:predkladatel
n21:orjk%3A12410
n3:aktivita
n20:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n4:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n8:5124867
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
225037
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/11:43882588
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
consumer credit, the annual percentage of rate (APR), advertising
n3:klicoveSlovo
n17:consumer%20credit n17:advertising n17:the%20annual%20percentage%20of%20rate%20%28APR%29
n3:kontrolniKodProRIV
[7378E2EEAAE8]
n3:mistoKonaniAkce
České Budějovice
n3:mistoVydani
České Budějovice
n3:nazevZdroje
Sborník 5. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2011
n3:tvurceVysledku
Petrášková, Vladimíra
n3:typAkce
n10:CST
n3:zahajeniAkce
2011-11-03+01:00
s:numberOfPages
8
n12:hasPublisher
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
n15:isbn
978-80-7394-324-0
n11:organizacniJednotka
12410