This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882456%21RIV12-MSM-12410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882456%21RIV12-MSM-12410___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Článek přináší pohled na výukové prostředí ve vyučování matematice z pohledu didaktiky matematiky a výsledků pedagogických výzkumů. Hlavní ideou při vytváření nových výukových prostředí je použití nových metod. Jedna z metod v didaktice matematiky je dnes velice zkoumané a ve vyučování užívané učení se objevováním, experimentováním. Samozřejmě, není možné jen experimentovat, ale takový způsob práce by se měl stát jednou z metod práce v matematickém vyučování, výsledky spojené s výzkumy v tomto ohledu uvádíme v článku. Článek přináší pohled na výukové prostředí ve vyučování matematice z pohledu didaktiky matematiky a výsledků pedagogických výzkumů. Hlavní ideou při vytváření nových výukových prostředí je použití nových metod. Jedna z metod v didaktice matematiky je dnes velice zkoumané a ve vyučování užívané učení se objevováním, experimentováním. Samozřejmě, není možné jen experimentovat, ale takový způsob práce by se měl stát jednou z metod práce v matematickém vyučování, výsledky spojené s výzkumy v tomto ohledu uvádíme v článku. The article shows the learning environment in teaching mathematics from the perspective of didactics of mathematics teaching and outcomes research. The main idea in creating new learning environments using new methods. One of the methods in the didactics of mathematics studied today is very used in teaching and learning through discovery, experimentation, problem solving. Of course, you can not just experiment, but this kind of work should become one of the methods of work in mathematical teaching, the results of the studies in this regard is provided in the article.
dcterms:title
Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy Learning Environments in Secondary School
skos:prefLabel
Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy Learning Environments in Secondary School Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy
skos:notation
RIV/60076658:12410/11:43882456!RIV12-MSM-12410___
n14:predkladatel
n21:orjk%3A12410
n3:aktivita
n4:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n9:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n13:2377330
n3:druhVysledku
n11:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
240415
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/11:43882456
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
learning environments, problem solving
n3:klicoveSlovo
n5:problem%20solving n5:learning%20environments
n3:kontrolniKodProRIV
[07687E4346ED]
n3:mistoKonaniAkce
České Budějovice
n3:mistoVydani
České Budějovice
n3:nazevZdroje
Sborník 5. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
n3:obor
n20:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2011
n3:tvurceVysledku
Binterová, Helena
n3:typAkce
n10:CST
n3:zahajeniAkce
2011-11-03+01:00
s:numberOfPages
10
n8:hasPublisher
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
n16:isbn
978-80-7394-324-0
n19:organizacniJednotka
12410