This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882052%21RIV12-MSM-12410___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882052%21RIV12-MSM-12410___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kniha představuje kvalitní zdroj poznatků a informací k problematice pedagogické psychologie a její implementace do vzdělávací praxe. Základní charakteristiky: (1) existuje více než jeden způsob efektivního vyučování; (2) zvýraznění autodiagnostiky v oblasti úspěšné implicitní teorie dítěte; (3) možnosti sebereflexe s ohledem na učitelovu psychologickou citlivost a motivování žáků k učení. Vše doplněno klíčovými výsledky, autodiagnostickými metodami a doporučeními, jakož i normami pro základní a střední školu. The book has considered for a source of high standard concerning knowledge and information in the field of educational psychology and its implementation to the educational practice. Main characteristics: (1) there is more than one way to teach affectively; (2) the self-diagnostic (or self-assessment) is emphasized in the area of successful pupil implicit theory; (3) possibilities for self-reflexion in respect of the teacher's psychological sensitivity and motivation of pupils to learn. All is connected with key issue self-diagnostic methods, recommendation and norms for elementary schools and grammar schools. Kniha představuje kvalitní zdroj poznatků a informací k problematice pedagogické psychologie a její implementace do vzdělávací praxe. Základní charakteristiky: (1) existuje více než jeden způsob efektivního vyučování; (2) zvýraznění autodiagnostiky v oblasti úspěšné implicitní teorie dítěte; (3) možnosti sebereflexe s ohledem na učitelovu psychologickou citlivost a motivování žáků k učení. Vše doplněno klíčovými výsledky, autodiagnostickými metodami a doporučeními, jakož i normami pro základní a střední školu.
dcterms:title
Jaký jsem učitel Jaký jsem učitel What kind of teacher am I
skos:prefLabel
What kind of teacher am I Jaký jsem učitel Jaký jsem učitel
skos:notation
RIV/60076658:12410/11:43882052!RIV12-MSM-12410___
n3:predkladatel
n15:orjk%3A12410
n4:aktivita
n9:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n5:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n14:6003974 n14:8696446
n4:druhVysledku
n13:O
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
206222
n4:idVysledku
RIV/60076658:12410/11:43882052
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
Educational Psychology, Teacher, Assessment (self-diagnostic) of the Teacher and Student
n4:klicoveSlovo
n11:Teacher n11:Assessment%20%28self-diagnostic%29%20of%20the%20Teacher%20and%20Student n11:Educational%20Psychology
n4:kontrolniKodProRIV
[A269FA003097]
n4:obor
n8:AN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2011
n4:tvurceVysledku
Prokešová, Ludmila Man, František
n6:organizacniJednotka
12410