This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F08%3A00009877%21RIV09-GA0-12410___/
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F08%3A00009877%21RIV09-GA0-12410___
rdf:type
skos:Concept n5:Vysledek
dcterms:description
Studie prezentuje arteterapeutickou techniku koláže a její využití pro zachycení budoucích profesních rolí očekávaných studenty učitelství. Tyto role, které studenti vědomě či nevědomě anticipují jsou do koláže projikovány a následně analyzovány. Navržena je typologie koláží, která odkazuje na dílčí typy problémů ve vývoji profesní identity. The study presents the technique of collages used for mapping of anticipated professional roles in future teachers. The roles which are foreseen by student teachers are analyzed and a typology of the professional identity collages is proposed. The study presents the technique of collages used for mapping of anticipated professional roles in future teachers. The roles which are foreseen by student teachers are analyzed and a typology of the professional identity collages is proposed.
dcterms:title
Art therapeutic technique of collages as a tool of professional identity development Art therapeutic technique of collages as a tool of professional identity development Arteterapeutická technika koláží jako nástroj rozvoje profesní identity
skos:prefLabel
Art therapeutic technique of collages as a tool of professional identity development Art therapeutic technique of collages as a tool of professional identity development Arteterapeutická technika koláží jako nástroj rozvoje profesní identity
skos:notation
RIV/60076658:12410/08:00009877!RIV09-GA0-12410___
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(GA406/06/1571)
n3:cisloPeriodika
3/4
n3:dodaniDat
n11:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n9:3050262 n9:7616023 n9:6857000
n3:druhVysledku
n13:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
357032
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/08:00009877
n3:jazykVysledku
n17:eng
n3:klicovaSlova
art therapy; collage; professional identity
n3:klicoveSlovo
n6:collage n6:art%20therapy n6:professional%20identity
n3:kodStatuVydavatele
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
n3:kontrolniKodProRIV
[CC25FB0D15A5]
n3:nazevZdroje
International Journal of Psychology
n3:obor
n10:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n18:GA406%2F06%2F1571
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2008
n3:svazekPeriodika
43
n3:tvurceVysledku
Stuchlíková, Iva Mazehóová, Yvona Kouřilová, Jana
s:issn
0020-7594
s:numberOfPages
1
n7:organizacniJednotka
12410