This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F08%3A00009402%21RIV09-MSM-12410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F08%3A00009402%21RIV09-MSM-12410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Studie se zabývá možnostmi, jak využívat v pregraduální přípravě budoucích učitelů studentské portfolio. Věnuje se otázkám procesu jeho tvorby i organizace práce s ním v průběhu celého studia. Má-li studentské portfolio plnit i svou funkci formativní a bilanční, je nutno zajistit jeho dlouhodobé vedení. Proto je v textu věnována značná pozornost předkládání tzv. prezenčního portfolia u státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie a vymezení podmínek a návrhu kritérií pro tento alternativní postup. Studentům se podle získaných vyjádření tato dílčí pedagogická inovace jeví jako zajímavá a smysluplná, zejména tehdy, získají-li tímto způsobem i zkušenosti pro vlastní praxi a práci se žákovským portfoliem. Studie se zabývá možnostmi, jak využívat v pregraduální přípravě budoucích učitelů studentské portfolio. Věnuje se otázkám procesu jeho tvorby i organizace práce s ním v průběhu celého studia. Má-li studentské portfolio plnit i svou funkci formativní a bilanční, je nutno zajistit jeho dlouhodobé vedení. Proto je v textu věnována značná pozornost předkládání tzv. prezenčního portfolia u státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie a vymezení podmínek a návrhu kritérií pro tento alternativní postup. Studentům se podle získaných vyjádření tato dílčí pedagogická inovace jeví jako zajímavá a smysluplná, zejména tehdy, získají-li tímto způsobem i zkušenosti pro vlastní praxi a práci se žákovským portfoliem. The paper deals with possibilities how to use student portfolio in postgraduate education of future teachers. It is devoted to problems of process creation and organization of work during the whole of studies. If the student portfolio is supposed to fulfill also its formative and balance functions, it is necessary to ensure its long-term guidance for it. That´s why a considerable attention is dedicated to a) submitting so called presentation portfolio at state final examinations in pedagogy and psychology and b) specification of conditions and proposal of criteria for this alternative procedure. This partial educational innovation is interesting and meaningful one-according to acquiring opinions from students; it is especially when they gain also experience for their own practice and a work with student portfolio.
dcterms:title
Portfolio studenta učitelství Portfolio studenta učitelství Student teachers? portfolio
skos:prefLabel
Student teachers? portfolio Portfolio studenta učitelství Portfolio studenta učitelství
skos:notation
RIV/60076658:12410/08:00009402!RIV09-MSM-12410___
n4:aktivita
n17:O
n4:aktivity
O
n4:dodaniDat
n15:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n6:7616023 n6:8696446
n4:druhVysledku
n19:C
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
387676
n4:idVysledku
RIV/60076658:12410/08:00009402
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
innovation of pedagogical and psychological education of future teachers; student portfolio; presentation portfolio; state final examinations in pedagogy in psychology; criteria; exploitation in practice.
n4:klicoveSlovo
n9:innovation%20of%20pedagogical%20and%20psychological%20education%20of%20future%20teachers n9:student%20portfolio n9:state%20final%20examinations%20in%20pedagogy%20in%20psychology n9:exploitation%20in%20practice. n9:criteria n9:presentation%20portfolio
n4:kontrolniKodProRIV
[2FDBA2A4AD07]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Vzděláváme budoucí učitele
n4:obor
n14:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetStranKnihy
208
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2008
n4:tvurceVysledku
Stuchlíková, Iva Prokešová, Ludmila
s:numberOfPages
25
n11:hasPublisher
Portál
n5:isbn
978-80-7367-405-2
n12:organizacniJednotka
12410