This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008129%21RIV08-MSM-12410___/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008129%21RIV08-MSM-12410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
V dvacetiletých intervalech, v šedesátých a osmdesátých letech dvacátého století a prvních sedmi letech nového (21.) století byl mezi žáky a studenty opakovaně prováděn různými autory orientační monitoring znalostí živočichů. Testovány byly znalosti žáků na druhém stupni ZŠ, na vyšším gymnáziu a začínajících vysokoškolských studentů učitelství, v jejichž profesním kurikulu je zahrnuta biologie či přírodověda. Výsledky tohoto výzkumu mohou ilustrovat i úroveň a efektivitu výsledků výuky v rámci různých, v České republice se postupně měnících, koncepcí vzdělávání a vyučování. Proto jsou výsledky diskutovány právě z hlediska efektivity výuky biologie i z hlediska smysluplné strukturace a uspořádání učiva na ZŠ a SŠ. V dvacetiletých intervalech, v šedesátých a osmdesátých letech dvacátého století a prvních sedmi letech nového (21.) století byl mezi žáky a studenty opakovaně prováděn různými autory orientační monitoring znalostí živočichů. Testovány byly znalosti žáků na druhém stupni ZŠ, na vyšším gymnáziu a začínajících vysokoškolských studentů učitelství, v jejichž profesním kurikulu je zahrnuta biologie či přírodověda. Výsledky tohoto výzkumu mohou ilustrovat i úroveň a efektivitu výsledků výuky v rámci různých, v České republice se postupně měnících, koncepcí vzdělávání a vyučování. Proto jsou výsledky diskutovány právě z hlediska efektivity výuky biologie i z hlediska smysluplné strukturace a uspořádání učiva na ZŠ a SŠ. Monitoring of knowledge of animal diversity was repeatedly realized in the sixtyies and eighties of twentieth century and in the start of the new (21s`) century. This knowledge were investigated in samples of primary and secondary school pupils as well as in starting students of teaching with complete or partial biological curriculum. Results can illustrate quality and effectivity of teaching in the framework of continually changing conceptions of education and teaching in the Czech republic. For this reason, results are discussed from the following points of view: (a) efectivity of biology teaching and (b) composition of teaching matter in the primary and secondary schools.
dcterms:title
Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích Diversity and classification of animals as a matter of the biology teaching: implicit signals of the periodically realized study of knowledge and their development, addressed to the teaching in primary and secondary schools.
skos:prefLabel
Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích Diverzita a klasifikace živočichů ve výuce biologie: implicitní signály opakované sondy znalostí a jejich vývoje, adresované teorii a praxi výuky na ZŠ a gymnáziích Diversity and classification of animals as a matter of the biology teaching: implicit signals of the periodically realized study of knowledge and their development, addressed to the teaching in primary and secondary schools.
skos:notation
RIV/60076658:12410/07:00008129!RIV08-MSM-12410___
n3:strany
61-64
n3:aktivita
n7:V n7:S
n3:aktivity
S, V
n3:dodaniDat
n16:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n17:6292445
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
417704
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/07:00008129
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
animal; knowledge; trends; teaching
n3:klicoveSlovo
n8:trends n8:teaching n8:animal n8:knowledge
n3:kontrolniKodProRIV
[68BE291BD4E2]
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
ScienEdu: Aktuálne trendy vo vyučování přírodovědných predmetov. 28 - 30 máj 2007.
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2007
n3:tvurceVysledku
Papáček, Miroslav Šafářová, Lenka
s:numberOfPages
4
n15:hasPublisher
ŠEVT, a.s.
n12:isbn
978-80-88707-90-5
n19:organizacniJednotka
12410